יש עתיד: "תלמידים בישראל נאלצים לשמוע את בן גביר" - סרוגים

יש עתיד: "תלמידים בישראל נאלצים לשמוע את בן גביר"

צעירי יש עתיד התרעמו על הגעתו של איתמר בן גביר לפאנל בחירות בתיכון בנתניה: "תלמידים בשנת 2019 נאלצים לשמוע אדם שהורשע בהסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור". במקביל, אמילי מוטאי נטשה את האולם

יש עתיד: "תלמידים בישראל נאלצים לשמוע את בן גביר"

בעוד במרצ הצהירו כי "לא ישבו עם כהניסטים באולפנים", בכוונה למפלגת עוצמה יהודית, הגיע איתמר בן גביר לפאנל בחירות בתיכון שרת בנתניה וחלק שולחן יחד עם יריב אופנהייר, מועמד המפלגה לכנסת.

צעירי יש עתיד התרעמו על הגעתו: "תלמידים נאלצים לשמוע את איתמר בן גביר בפאנל מועמדים, אדם שהורשע בהסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור".

בחשבון הפייסבוק של המפלגה הוסיפו כי "אלו התוצאות של המהלך הנואש של בנימין נתניהו", והוסיפו עוד בזעזוע מזוייף כי "תלמידים בישראל בשנת 2019 שנאלצים לשמוע את איתמר בן גביר בפאנל מועמדים", והאשימו אותו כמי "שהורשע בהסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור"!

הם פנו לתלמידי תיכון שרת בנתניה ולכל ההורים בישראל, "את זה בדיוק אנחנו במפלגת כחול לבן באנו לשנות. אצלנו – זה לא יקרה".

במקביל, חברת הפאנל אמילי מואטי לא אהבה את דבריו של בן גביר וכאשר קיבלה את זכות הדיבור אמרה כי אין לה כוונה להישאר בפאנל עם בן גביר ועזבה את האולם.

בדוברות המפלגה מוסיפים: "אחרי מרצ הגיע תורה של יועצת התקשורת של בל"ד להחרים אותנו. אנו מבינים את המצוקה של אמילי מואטי שהגיע למקום לא ריאלי במפלגת העבודה, ואת הצורך שלה לייצר פרובוקציות מהחשש להישאר לא רלוונטית לאחר הבחירות. מי שהייתה יועצת התקשורת של חנין זועבי, לא תטיף לנו מוסר

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
פעם היה לכל אדם ירא שמים.....
פעם היה לכל אדם | 26-02-2019 13:48
פעם היה לכל אדם ירא שמים..... פעם היה לכל חסיד ירא שמים: 2 - בעקיטשעס, 2 - זוגות תפילין רשי + רת, 2 - גרטלאך לשבת + יום חול, 2 - דירות בעיר + בנופש, היום גם נוסף לחסידישער איד: 2 - פלפונים כָּשר + לא כָּשר: וכהיום גם נוסף לליטבק: 2 - דירות: כָּשר + בבית הקברות. ולצערינו זה האמת. ובקרוב ממש נזכה בסד ל-בִּלַּ֤ע הַמָּ֙וֶת֙ לָנֶ֔צַח וּמָחָ֨ה השם אלוקים דִּמְעָ֖ה מֵעַ֣ל כָּל־פָּנִ֑ים וְחֶרְפַּ֣ת עַמּ֗וֹ יָסִיר֙ מֵעַ֣ל כָּל־הָאָ֔רֶץ …
2
יהודי פשוט
בס"ד | 26-02-2019 14:01
יאללה כל הכבוד שתצא החוצא ולא תחזור היא וכל השמאלנים אוהבי ערבים וגויים אחרים ורק נגד כל הערכים של עם ישראל שיצאו מפה ...רק עוצמה יהודית ...כי הגיע הזמן שהעם היהודי יגיד את דברו.
3
לכתבה
א | 26-02-2019 14:03
ניכרים דברי אמת. כל הכבוד לבן גביר. לא לפחד כלל!
4
"וילמדו תועים בינה", אין לנו שיור אלא התורה
"וילמדו תועים בינה", | 26-02-2019 14:04
וילמדו תועים בינה, אין לנו שיור אלא התורה הזאת, להיות דבוקים בקבה. ואף אני מצטרף עם הציבור הזה של לומדי תורה, שזכות היא להיות ביחד עמהם, ובשם ד' אלוקינו נזכיר ונדגול, וילמדו תועים בינה ונזכה בקרוב ומלאה הארץ דעה את ד' וזה יקרב את הגאולה השלימה בבא ואז וילמדו תועים בינה.
5
הלוחמים נגד עו'ד בן גביר מתכוונים לתורה ולדת
עידו 2 | 26-02-2019 14:16
בן גביר הנו צדיק וישר. פועל למען הציונות הדתית יותר מכל אדם אחר. יושב לו שם בפאנל טינופת כמו האיש משלום עכשיו שחיק ט. וזה בסיידר??? שווה ציפורן 1 של בן גביר יותר מכל אנשי השמאל במדינה. כולנו ''בן גביר'' כולנו ''הרב כהנא''
6
שונאי ישראל נמלטים מבן גביר
מצויין | 26-02-2019 14:58
רק מוכיח כמה שהאיחוד היה חיוני
7
איתמר בן גביר
א | 26-02-2019 16:02
בן גביר הוא יהודי כשר שבכשרים. הולך בדרך תורת ישראל. פועל למען ישוב הארץ ולמען עם ישראל. לא חייבים להסכים בכל, גם "מרדכי היהודי" היה רצוי לרב אחיו.
8
איכס, אישה דוחה. מתבטאת בניבולי פה כמו אחת
איככסס | 26-02-2019 19:22
מהשוק.
9
איך קוראים למנהל של הבית ספר?
אחד שלמד שם | 27-02-2019 0:27
לא חשבתי שבית ספר שלמדתי בו יזמין אותו
10
כרגיל השנאה מעבירה את השמאל על דעתם !.
טירן פולק | 27-02-2019 12:22
השמאל בשירות תנועתו ותורתו של הרב מאיר כהנא היד כמי שפעל שלושים וחמש שנה עם הרב היד וכבן למשפ שכולה מהטרור הערבי שוב ושוב השמאל במקום להיתווכח ענינית בוחר בהשמצות ובהיתחברות לגרועים שבאויבנו !!!. אני מזמין את רשיי השמאל לעימות רעיוני איתנו בכל עת אפילו נערים שפעילים אצלנו יתמודדו עם האמת שלנו מול ההכפשות השקרים וחצאיי האמיתות של השמאל אבל הם מפחדים מצידקת הדרך של עם ישראל !!!. סוף האמת לנצח הם לא ישברו אותנו זה לא יעזור להם !!!. עם ישראל חי עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל !!!. ☝☝☝עד הניצחון.
11
בחירות
תום | 07-05-2019 22:11
לאיתמר בן גביר יש זכות לנאום ככל אדם מן הקבוצה בפאנל. הוא עוד ואדם משכיל..והוא מוזמן קבוע לכל רשתות הטלויזיה. לגבי בריחתה של מואטי..כנראה שלא מכבודה ההזוי להיות בחבורה הנכבדת.ומקומה להיות בחוץ כמו ילדה נזופה
12
שיילחמו באמת כמה שהם רוצים - אבל
אוראור | 23-07-2019 10:53
כולם היטב יודעים שבסוף האמת תמיד מנצחת הרי!