נתניהו בפנייה חריגה לשקד סביב החקירות נגדו - סרוגים

נתניהו בפנייה חריגה לשקד סביב החקירות נגדו

עורך דינו של ראש הממשלה נתניהו, שיגר מכתב לשרת המשפטים בו הוא מבקש עזרה בהמצאת מסמכים ממשרד המשפטים שייתנו תשובות על החקירות נגדו. לשכת שרת המשפטים: "הדבר נמצא בבחינה"

author-image
נתניהו בפנייה חריגה לשקד סביב החקירות נגדו
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

ראש הממשלה בפנייה חריגה, משגר הערב (שני) באמצעות עורך דינו מכתב לשרה איילת שקד בדרישה לזרז תשובות ממשרד המשפטים סביב החקירות נגדו

לפי הפרסום בערוץ 12, מאשים נתניהו את משרד המשפטים בעיכוב במסירת התשובות המלאות שנתן למבקר המדינה מסוף 2016 ותחילת 2017, ובהן נטען לכאורה שלא היה פסול ביחסים בין נתניהו לבעל השליטה בבזק שאול אלוביץ'.

וכותב כך: "אנו רואים בתשובות שמרד המשפטים למבקר המדינה משום מסמכים בעלי חשיבות רבה להגנת ראש הממשלה.. לפיכך, אנו פונים אלייך בבקשה לקבל בהקדם האפשרי העתק"

ועורך דינו מוסיף במכתב: "נוכח העובדה כי החלטת היועץ המשפטי לממשלה צפויה להתקבל בזמן הקרוב, פנייתנו אלייך היא פנייה דחופה ביותר". מלשכת שקד נמסר: "השרה לא מכירה את המכתב המדובר. הדבר נמצא בבחינה בלשכתה".

ככל הנראה, כבר בתחילת שבוע הבא יפרסם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את החלטתו, לפיה, ייזמן את ראש הממשלה לשימוע לקראת הגשת כתב אישום, עוד בטרם מועד הבחירות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
איילת לא ממהרת...
בהצלחה | 25-02-2019 21:21
תתפנה לחפש את המכתב אחרי הבחירות. בינתיים טוב לשמור כמה שיותר קלפים קרוב לחזה.
2
למה אפלי כנגד ביבי
המודאג מהאפליה | 26-02-2019 0:29
למה היועהמש לא מזמין עדת מפתח לעדות למה היועהמש לא חוקר ההדלפות למה היועהמש לא פוסל עצמו עקב לחצי השמאל והיותו נתון לסחיטה למה היועהמש מזדרז כל כך ועוד חודש לפני בחירות למה מסרב לאשר לנתניהו מימון מתרומות הרבה למה- תשובות אין
3
מרשעים יצא רשע. אין לו כל סיכויים וחבל
עידו 2 | 26-02-2019 1:12
שקד. ממנה לא יצא טוב או טובות. היא שונאת דתיים ושונאת את ביבי. היא תעשה הכל נגדו להפיל אותו יחד עם חברה הטוב בנט עם הקרחת