ניצחון לליכוד בבחירות בישיבת אמי"ת כפר גנים בפ"ת - סרוגים

ניצחון לליכוד בבחירות בישיבת אמי"ת כפר גנים בפ"ת

ביום בחירות מרתק שנערך  בישיבת אמי"ת כפר גנים בפ"ת  זכה הליכוד בבכורה כשגרף 49  מנדטים. למקום השני הגיע הבית היהודי עם 33 מנדטים והימין החדש הגיע למקום השלישי עם 18 מנדטים.

author-image
ניצחון לליכוד בבחירות בישיבת אמי"ת כפר גנים בפ"ת
  (צילום: אלעד בליץ)

ביום בחירות מרתק שנערך  בישיבת אמי"ת כפר גנים בפ"ת  זכה הליכוד בבכורה כשגרף 49  מנדטים. למקום השני הגיע הבית היהודי עם 33 מנדטים והימין החדש הגיע למקום השלישי עם 18 מנדטים. שאר התוצאות: זהות– 10,  כחול לבן- 5, מרצ-5

את יום הבחירות פתחו התלמידים בשיעורי חינוך בהדרכת המחנכים שעסקו בדמוקרטיה ובאופני ניהול מחלוקת.

הבחירות, בהם השתתפו 232  מתלמידי כתות י-י"ב, התקיימו לאחר פאנל חגיגי בהשתתפות נציגי המפלגות השונות. את מפלגת הבית יהודי ייצג  אופיר סופר, את מרץ- אבי דבוש, את מפלגת כחול לבן ייצג משה קינלי טור-פז, את מפלגת העבודה- יאיא פינק. מטעם הימין החדש השתתף אלישיב רייכנר, את כולנו  ייצג ד"ר יהודה מימרן, את הליכוד- דוד חרל"פ ואת מפלגת זהות ייצג הרב אמסלם.

בתום הפאנל ניגשו התלמידים לממש את "זכותם האזרחית" והצביעו בקלפי המדמה קלפי בחירות אמיתית.

הרב ניצן ברגר ראש ישיבת אמי"ת כפר גנים, מסכם:

" במסגרת החינוך למעורבות ומנהיגות חברתית , בשאיפה לחנך את דור המנהיגות הבא של ישראל, שמחנו לארח בבית החינוך חגיגה דמוקרטית. אנו רואים חשיבות רבה  להפגיש את תלמידנו עם נציגי מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית , כאשר המאחד ביניהם הוא  מסירות לטובת המדינה- כפי שהם מפרשים אותה. כל חברי הפאנל שהתארחו בישיבה הולכים עם האמת שלהם, שהיא שונה מאוד משל שכנם לפאנל- אך עם זאת כולם יודעים להקשיב ולקבל דעות אחרות. זהו שיעור חשוב מאוד במנהיגות ואחריות חברתית"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
איך לעזאזל מרץ קיבלו 5 מנדטים????
איש אמת | 26-02-2019 8:07
זה מוסד דתי?!?
זה החינוך שמעביר שר חינוך דתי?
בושה לציבור הדתי | 23-04-2019 21:02
זה המסר שמעביר אתר שנועד לציבור הדתי לאומי? זה המסר שמעבירה ישיבה תיכונית כאילו שבה לא לומדים על חובת ציצית ותפילין כל יום, גם בחופש ועל דאגה לבתי הספר שלנו בעצמנו על ידי בחירה במפלגה דתית לאומית? תלמדו מהציבור החרדי. כמה כספים הולכים לישיבות שלהם, בעצם- לכיס הפרטי, כי הם לא משלמים ארנונה עד גיל 30 כשהם חושבים אולי ללמוד או לעבוד. הם משלמים כאילו תרומות לתלמודי תורה ולישיבות בהן הילדים לומדים ואצלנו- זה לא נחשב לתרומה, כי ישיבה תיכונית איננה ישיבה או עמותה לפי החוק
2
בישיבה דתית לאומית חמש מנדטים למרץ?
רק תוהה | 26-02-2019 8:54
וחמש לכחול לבן? האם הדור הצעיר שמאלני יותר?
3
בכל שאר בתי הספר : כחול לבן לוקחים בגדול
משה | 03-03-2019 22:39
אז נא לדייק
4
הם נחשבים כאילו לישיבה
מוסד דתי? | 23-04-2019 21:03
אבל הם לא לומדים כמעט גמרא, רק מה שחובה לבגרות