"דיל פסול": הליכוד הגישה תלונה נגד מפלגת כחול לבן ואבי ניסנקורן

"דיל פסול": הליכוד הגישה תלונה נגד מפלגת כחול לבן ואבי ניסנקורן

הליכוד הגישה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת השמאל כחול-לבן ואבי ניסנקורן, בטענה כי ניסנקורן לא התפטר מתפקידו כיו״ר ההסתדרות. הטענה: "רותם את ההסתדרות לטובת מפלגת כחול-לבן״

author-image
"דיל פסול": תלונה נגד מפלגת כחולבן ואבי ניסנקורן
  (צילום: פלאש 90)

הליכוד הגישה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת השמאל כחול-לבן ואבי ניסנקורן, בטענה כי ניסנקורן לא התפטר מתפקידו כיו״ר ההסתדרות.

ניסנקורן, החליט שלא לפרוש מראשות ההסתדרות תוך שהוא יוצא לחופשה ללא תשלום עד לבחירות וכך, המשיך לעמוד בראש אחד הארגונים החזקים בישראל.

בתלונת הליכוד אותה הגיש עו״ד מיכאל דבורין, נכתב כי  ״בכך יש כדי להעלות חשש מהותי כי הסיבה שמר ניסנקורן מבקש להישאר לעמוד בראש ההסתדרות הינה רצונו, וחמור מכך רצונה של מפלגת כחול-לבן, לרתום את מנגנון ההסתדרות לטובת מפלגת כחול-לבן״.

הליכוד ציין במכתבו כי ניסנקורן התערב בימים האחרונים בסיום שביתת נהגי הרכבות, חרף החל״ת עליו דיווח. ״אם כן ברור כי יציאתו של מר ניסנקורן לחופשה ללא תשלום, איננה אלא אחיזת עיניים והוא ממשיך להיות המוציא והמביא בהסתדרות על כל המשתמע מכך״, נכתב בתלונה.

בליכוד הביאו הוכחה נוספת לדיל הפסול בכך שמר ניסנקורן הביא לכנס התמיכה בבני גנץ 250 עובדי עיריית ירושלים על ידי יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות מר דני בונפיל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רק מפלגת זהות תילחם בוועדים. כל השאר משת"פים
#רק זהות בקלפי | 25-02-2019 17:26
חיים כץ ופנחס עידן בליכוד, ניסקורן בגנציאדה, פרץ ויחימוביץ' בעבודה - רק מפלגת זהות תילחם בוועדים, בחגיגות השכר ובפנסיה התקציבית