במרצ קוראים לגבאי להתאחד: "יש לנו 12 שעות" - סרוגים

במרצ קוראים לגבאי להתאחד: "יש לנו 12 שעות"

ח״כ תמר זנדברג קוראת לאיחוד עם מפלגת העבודה, כדי להקים ממשלת שמאל-מרכז. "מרצ תהפוך כל אבן על מנת שזה יקרה, מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים"

author-image
במרצ קוראים לגבאי להתאחד: "יש לנו 12 שעות"
  (צילום: פלאש 90)

בבוקר שלאחר האיחוד במפלגת הגנרלים בין בני גנץ ליאיר לפיד יחד עם גבי אשכנזי ובוגי יעלון, קראה היום (חמישי) יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג לאיחוד עם מפלגת העבודה, כדי להקים ממשלת שמאל-מרכז.

״לאור האיחוד במרכז זה הזמן", הסבירה זנדברג. "מרצ תהפוך כל אבן על מנת שזה יקרה. יש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מידי", כך שעד לסגירת מועד הגשת הרשימות לכנסת הערב בשעה 22:00 אולי יובאו העבודה במרצ יחד לרשימה אחת.

בני גנץ, יאיר לפיד ובוגי יעלון החליטו על הקמת רשימה מאוחדת אשר "תהווה את מפלגת השלטון החדשה של ישראל", נכתב לפנות בוקר בהודעה שיצאה מהארבעה. סוכם על ריצה משותפת לראשות הממשלה בהסכם רוטציה. בני גנץ יהיה הראשון בהסכם ויאיר לפיד יחליפו לאחר כשנתיים וחצי.

"מתוך הכרה בחשיבות הרגע והמשימה הלאומית החליט גם רא"ל גבי אשכנזי להצטרף למפלגה החדשה", נאמר עוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איחוד מרץ אבודה
אהרן דרעי | 21-02-2019 10:10
לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב תתאחדו ושניכם יחד תיפלו כממו שציפי ובוזי הלכו להוריד את הזבל ויחד נכנסו לפח האשפה של ההיסטוריה
2
מרצ בחירות
תמרי | 21-02-2019 10:52
מרצ !!! הם יודעים שהם ירדו למטה , הם פתאום רוצים להיות עים העבודה , רק כדי שיעברו כמה שיותר מנדטים . הם הכי מסוכנים למדינה !!!