גנץ תוקף את נתניהו: "איבדת את הביטחון והעם" - סרוגים

גנץ תוקף את נתניהו: "איבדת את הביטחון והעם"

יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, בנאומו לאחר הצגת הרשימה תוקף את נתניהו בחריפות: "מי שנגד השליט תוייג כשמאלן ומסוכן", וקורא לאיחוד עם לפיד: "הזדמנות לשינוי היסטורי"

author-image
גנץ תוקף את נתניהו: "איבדת את הביטחון והעם"
  צילום: סרוגים

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הציג הערב (שלישי) את רשימת מפלגתו "חוסן לישראל" יחד עם תל"ם של בוגי יעלון: "נחליף את הרוח הרעה בחדשה וטובה".

בנאומו פנה גנץ לראש הממשלה נתניהו: " עבדתי איתך כתף אל כתף, ביחד עם בוגי ניהלנו את מבצע צוק איתן שהביא שלוש שנים וחצי של שקט".

"אני מוקיר את תרומתך למדינת ישראל, אך אני גם מכיר את חולשותיך. כאשר שכבתי בתעלות הבוץ, אתה עברת לארה"ב כדי להשתתף במסיבות קוקטייל מפוארות".

"היועץ המשפטי שמונה על ידי השליט, הפך לשמאלן לאחר שלא הסכים לנהוג לפי הוראות ראש הממשלה. מפכ"ל העז להיות נאמן לחוקי המדינה ולא לדרישת השליט – והוגדר כבוגד"

"ישראל צריכה לבחור ביבי לפני הכל או ישראל לפני הכל .ב-9 באפריל נחליף את הרוח הרעה באחת חדשה טובה".

"ממשלת השלטון שלנו תקים ממשלה מאוחדת. תקווה במקום ייאוש, ואחדות במקום פלגנות. בעוד חודש וחצי תילחם ראש בראש נבחרת יציבה וחזקה מול נבחרת צינית ועייפה".

לסיכום אמר הרמטכ"ל לשעבר לנתניהו: "תודה לך על עשר שנים. איבדת את הביטחון ואת העם. אנחנו ממשיכים מכאן"

בדרך לאיחוד עם לפיד

"אני אעשה הכל כדי לחבר אלינו אישים פוליטיים נוספים עד ששעון החול יורה לנו שהגיע הזמן להציג את הרשימות הסופיות. אתקשר ללפיד לאחר הכנס ואציע לו להיפגש עוד הערב. לשים את הקושי בצד וביחד להציב את ישראל לפני הכל"

"וויכוחים של סידור עבודה לא מחלישים הזדמנות לשינוי היסטורי. בואו נתעלה וננצח". בדבריו, רומז גנץ  לנאום לפיד אתמול שטען כי לא מדובר במספרים ודברים טכניים אלא מחלוקות מהותיות.

רשימת גנץ: חילי טרופר הסרוג מקום שביעי

1. בני גנץ

2. משה (בוגי) יעלון

3. אבי ניסנקורן

4. מיקי חיימוביץ

5. יועז הנדל

6. מיכאל ביטון

7. חילי טרופר

8. צבי האוזר

9. אורית פרקש הכהן

10. מירב כהן

11. אסף זמיר

12. יזהר שי

13. אורלי פרומן

14. עומר ינקלביץ'

15. ר'דיר מריר

16. אלון שוסטר

17. רם שפע

18. גדי יברקן

19. איתן גינזבורג

20. עינב קאבלה

21. יצחק אילן

22. הילה שי-וזן

23. משה (מוץ) מטלון

24. רות וסרמן לנדה

25. אלון טל

26. יאיר פרג'ון

27. עומר שליאר

28. מיכל קוטלר וונש

29. עידית וקסלר

30. קרן גונן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חחח
אני | 19-02-2019 21:25
בני גנץ אתה לא משכנע..אי אפשר לתת לאחד בלי ניסיון בפוליטיקה לנהל מדינה. זה שהיית רמטכל לא עושה אותך לאחד שמבין או שיודע לנהל ספינה כזאת שנקראת מדינת ישראל ועצם המאמץ שלך להעיף את ביבי בלבד מוכיח שזאת המטרה היחידה שלך כי אחרי ביבי יש עוד ח''כ מוכשרים יותר ממך ועצם היהירות שלך גם כלפיהם מעיד שמטרותיך הם לא לטובת ישראל כי אם היית מספיק צנוע היית נותן למועמדים עם ניסיון פולטי להחליף אותו..בקיצור לך תתחיל מלמטה ונראה בדיוק מי אתה ולא איזה גימיק של שולחיך שמטרתם היחידה להחליף את ביבי המוכשר ששם את כל הרשימה שלך כולל אותך בכיס הקטן...
2
גנץ, תתבייש לך!! כמה נמוך אתה יורד,מתבייש בך!
גם אני הייתי שם | 19-02-2019 23:22
רובנו ככולנו לחמנו בשביל ולמען המולדת, ויש בינינו מי ששילם מחיר כבד מנשוא עבור המולדת ובעיקר בעצם היותך רמטכל מנוע ממך מלהשמיץ לוחמים, מפאת הכבוד שאני רוכש לחבריי הלוחמים באשר הם, לא ארד נמוך כמוך ואשמיץ את תפקודך כרמטכל בצוק איתן, אבל אומר דבר אחד, תתבייש לך! מאוכזב ממך, תתבייש לך!!!
3
כל הכבוד לבוגי
אודי | 20-02-2019 7:37
אני מצדיע לבוגי יעלון. לא שווה מנדט אחד בציבור אבל הצליח לסחוט מגנץ 6 מקומות ברשימה עד מקום 23. גנץ חלש וסוחר גרוע. אבו מאזן במשא ומתן יאכל אותו בפיתה עם זעתר. גנץ מתאים להיות ראש ממשלה בשבדיה או שווייץ אבל לא בישראל במזרח התיכון.