הרב אליהו בתמיכה בתנועת חזון: "לבנות את המדינה לעתיד" - סרוגים

הרב אליהו בתמיכה בתנועת חזון: "לבנות את המדינה לעתיד"

רבה הראשי של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, מביע את תמיכתו בתנועת חזון שמציבה לקראת הבחירות סדר יום יהודי במדינה. הרב אליהו: "צריך להסתכל קדימה ולהבין שאנחנו הולכים להתעצם גם בתחום הכלכלי, הבין לאומי, הצבאי והרוחני"

author-image
הרב אליהו בתמיכה בתנועת חזון: "לבנות את המדינה לעתיד"
  הרב אליהו (קרדיט: מתוך יוטיוב)

רבה הראשי של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, מביע את תמיכתו בתנועת חזון שהחלה לפעול בתקופה האחרונה ומטרתה להציב סדר יום יהודי במדינה "כשיודעים את העתיד, יודעים עכשיו לבנות מתוך חזון" אמר הרב אליהו בדבריו על התנועה.

בדבריו, אמר הרב אליהו "ישראל צומחת במאה השנים האחרונות צמיחה מופלאה. גם בעלייה, גם בכלכלה, גם בחקלאות, גם במדע, בטכנולוגיה, במעמד בין לאומי, בעוצמה צבאית ובהכל. ישראל גם צומחת מבחינה רוחנית. די אם נזכור שמספר התושבים בישראל צמח בחמישים השנים האחרונות פי שלוש, ומספר הישיבות והאולפנות, בכל המגזרים, דתי, חרדי, חב"ד, ליטאי וש"ס צמחו פי שלושים עד ארבעים ובמספר תלמידים זה כמעט פי 60", "זאת אומרת", מסביר הרב אליהו, "שיש כאן צמיחה רוחנית מופלאה שמקבילה לצמחיה הפיזית".

מתעצמים בתחום הכלכלי, הבין לאומי, הצבאי והרוחני

כל זה כמובן זה תהליך שכל הנביאים מתנבאים עליו ומלמדים אותנו שזה לא הולך להיעצר באמצע. צריך להסתכל קדימה ולהבין שאנחנו הולכים להתעצם בכל הדברים האלה. גם בתחום הכלכלי, הבין לאומי, הצבאי וגם בתחום הרוחני".

"כשיודעים את העתיד, יודעים עכשיו לבנות מתוך חזון" מדגיש הרב אליהו, "כך עשה רבי עקיבא. הוא ראה שועלים בעיניים החומריות, אבל בעיניים הרוחניות הוא ראה ילדים משחקים ברחובותיה. ואז הוא ראה את התלמידים שהקימו את התורה, את הזוהר, את המשניות ומדרשים. כך גם אצל אברהם אבינו, הוא רואה את העתיד ומכך הוא בנה את ההווה. על הפסוק "במה אדע כי ארשינה".

אמרו חז"ל שכשאברהם התמודד עם זה שאין לו ילדים, עם הקושי, עם סדום ועמורה, עם לוט, עם רעב בארץ, מראה לו הקב"ה את העתיד ואז אברהם מקבל כוח להווה. ומתוך הראיה של העתיד הוא יודע מה צריך לבנות בהווה. זה נקרא חזון".

בסוף דבריו אומר הרב אליהו "אנחנו יודעים שבעז"ה ישראל צפויים להביא ברכה לכולם. "ונברכו בך כל משפחות האדמה". צריכים היום לבנות את המדינה לעתיד שאליה היא צריכה להגיע. אני קורא לכולנו להסתכל על העתיד ומתוך כך לבנות את ההווה. נדע שהתפקיד של עם ישראל הוא תפקיד גדול שב"ה אנחנו מתקדמים אליו, ומתוך כך מתקדמים בהווה צעד אחרי צעד עד שמגיעים לחזון הגדול".

לקראת הבחירות: סדר יום יהודי במדינה

כאמור, תנועת חזון הוקמה בתקופה האחרונה על מנת להציב סדר יום יהודי במדינה לקראת הבחירות. בימים אלו קוראים בתנועה במיזם לציבור להצטרף ולתמוך בפעילות שלהם. לדברי מייסדי התנועה, אנשים רבים כבר פנו אליהם וביקשו מהם להצטרף ולקחת חלק בפעילות, והם מצפים שמספר הפניות רק יעלה ויגדל בימים הקרובים בעקבות החשיפה של הציבור אל פעילות התנועה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
כל רב מחפש מפלגה? מפלגים והשמאל מנצח
איפה השכל | 18-02-2019 9:41
כל רב מחפש להיות רב של מפלגה. השמאל צוחק עלינו בגלל הפלגנות
את פילוג הימין לא ניתן לעטוף באצטלת אדאולוגיה
נראה שזו שנאת גלות. | 18-02-2019 11:01
כולם רואים סכנה במדרון חלקלק של מפעל חימוך .התיישבות++. אבל יש כאלו שמתבשמים מסקרי בעלי עניין להפלת הימין. אחוז % החסימה הגבוה עלול למנוע ייצוג קבוצות באוכלוסיה. לא היו שותפים לו: לא הרב פרץ. לא בצלאל. לא ישי. ולא אף נציג עוצמה. לחבור טכנית..אחכ אפשר להתפצל או דווקא לא. אלא לשתפ ולבנייה. א-ח-ר-י-ו-ת.
חזון זו לא מפלגה
אלעד | 18-02-2019 10:16
אתה סתם מחפש להתלונן אף אחד לא דיבר על מפלגה, תנועה להובלת סדר יום- כמו אלפי עמותות שמאל וארגוני נשים וגאים למינהם
2
לגמרי לא ברור לי אליהו משמש כרב ראשי של עיר
שמעון לוי | 18-02-2019 9:42
דהיינו תפקיד ציבורי עם משכורת מקופת הציבור ובכל זאת מצהיר הצהרות פוליטיות לפני הבחירות כאחד מהעסקנים ??? האם אין כאן עבירה על החוק ???? מה איש דתי תושב צפת שאיננו מצביע למפלגתו צריך לעשות ???
היא לא מפלגה בכלל וכלל לא קשורה לפוליטקה
תנועת חזון | 31-05-2019 12:16
.
ה-"רב" אליהו לא רואי להיות רב ובטח לא צריך
כל מילה בסלע! | 06-03-2019 12:34
להתעסק בפוליטיקה כשהוא מקבל משכורת כעובד ציבור
3
לא ירחק היום וישתמש בתנועת חזון
קובי | 18-02-2019 11:43
לצרכיו וכפלטפורמה לדעותיו
4
חזק וברוך
ברבירו | 18-02-2019 19:14
חזק וברוך לכבוד הרב הנשמה אלוקית.ביזכות לפיד לא נישאר עוד הרבה רבנים עים אהבה גדולה למדינה.
5
מבזה תלמידי חכמים סופו....
אידיוט חמור | 08-03-2019 13:36
סתום פיך טמבל בקש סליחה מהרב כי בגיהנום לא כיף
6
אני מקוה שזו הלצה
נעמי | 28-07-2019 22:25
אוי לנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!