מצטרף נוסף למפלגת 'גשר' של אורלי לוי - סרוגים

מצטרף נוסף למפלגת 'גשר' של אורלי לוי

יו"ר מפלגת 'גשר', חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, הודיעה הבוקר על מצטרף חדש למפלגתה- הכלכלן דדי פרלמוטר

מצטרף נוסף למפלגת 'גשר' של אורלי לוי
  (צילום: תמר מוצפי)

יו"ר מפלגת 'גשר', חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, הודיעה הבוקר (שני) על מצטרף חדש למפלגתה- הכלכלן דדי פרלמוטר.

פרלמוטר שימש באחד התפקידים הבכירים ביותר שמילא ישראלי בעולם העסקי, כסגן נשיא בכיר באינטל העולמית. הוא יזם ומשקיע טכנולוגי וחברתי, אשר המיקוד שלו הוא בפעילות חברתית להקטנת פערים חברתיים ויצירת הזדמנויות חברתיות וכלכליות לדור הצעיר מאזורי מצוקה. הוא נבחר לחתן פרס הנשיא לפיתוח וחדשנות תעשייתית, ולבוגר המצטיין של הטכניון.

פרלמוטר משמש כיו"ר המכון הישראלי לחדשנות ופעיל בעמותת "תובנות חינוך", המסייעת לבתי ספר ממצב סוציו-אקונומי נמוך, בעמותת "צופן" ובעמותת "מנהיגי העתיד" המפתחת מצוינות בקרב ילדים מהקהילה האתיופית.

יחד עם אישתו הקים בארצות הברית את עמותת ״משלנו״ אשר פועלת בשיתוף ההסתדרות הציונית, הסוכנות היהודית ותנועת הצופים. מטרות העמותה הן חיזוק הזהות הישראלית-יהודית, בניית קהילת סטודנטים ישראלית-אמריקאית חזקה, חיזוק קשרי משפחה וזהות יהודית סביב ערכים יהודיים משותפים.

"אני שמח על ההזדמנות להצטרף לגשר. זוהי הזדמנות אמיתית לחיבור בין כל חלקי האוכלוסייה בישראל וליצור הזדמנות חד פעמית לסגירת פערים, ומתן הזדמנויות וליצור צמיחה כלכלית הוגנת למדינה ולכל מרכיביה", אמר פרלמוטר.

אורלי לוי אבקסיס אמרה: "גשר מציגה רשימה של אנשים המגלמים בזהותם את הטוב ביותר בישראל כפי שהיינו רוצים אותה: הישגית, חדשנית, מעורבת ואכפתית. דדי הוא איש של חזון והגשמה. אדם שפרץ גבולות והגיע לתפקידים הבכירים ביותר בתעשייה העולמית, אך מעולם לא שכח מהיכן הגיע. הוא בעל ניסיון עשיר בעולם העסקי לצד עשייה חברתית והקמת מיזמים חברתיים שמסייעים להמוני אנשים בארץ ובעולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הוא 'קלקלן'' איש בלי מזל שנדחה ע'י כל המפלגות
עידו 2 | 18-02-2019 14:17
הקלקלן רק יקלקל ===== חחחחחחחחחחח