העירייה הוצפה: תל אביב מחפשת מתנדבים לאירוויזיון - סרוגים

העירייה הוצפה: תל אביב מחפשת מתנדבים לאירוויזיון

לקראת האירוויזיון שייערך במאי הקרוב, עיריית תל אביב הוציאה היום קול קורא למתנדבים ישראלים המעוניינים לסייע בהכנות לתחרות האירופית תמורת צופר מיוחד. "העירייה הוצפה בבקשות להתנדב"

author-image
העירייה הוצפה: תל אביב מחפשת מתנדבים לאירוויזיון
  (צילום: דנה לוי/ סרוגים)

תל אביב מתכוננת לאירוויזיון: לקראת גל התיירים הענק הצפוי לנחות בישראל במאי הקרוב, עיריית תל אביב מתכננת הכול עד לפרטים הקטנים.

בקול קורא שמתפרסם היום(ראשון) מבקשת העירייה לגייס מאות מתנדבים ישראלים, המעוניינים לסייע בהכנות לאירוע הענק על ידי מתן שירותי מידע והכוונה לתיירים הרבים ובעיקר להראות את פניה היפות של ישראל. (כמו לגלות להם שנסיעה במונית לא יכולה לעלות 800 שקל)

מטעם גורמים בעירייה נמסר כי מדובר בהתנדבות מבוקשת במיוחד עבור חובבי התחרות "מרגע שהוכרז שאירוויזיון מתקיים בתל-אביב-יפו, הוצפה העירייה בבקשות להתנדב."

"האירוויזיון הוא הזדמנות של פעם בדור" (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

גיוס מתנדבים לסיוע באירוע גדול, הוא פרקטיקה מוכרת באירועים בין-לאומיים, כדוגמת האולימפיאדה או המונדיאל, כמו גם באירוויזיונים קודמים (דוגמת ליסבון ושטוקהולם), שם העיריות נעזרו במעריצי התחרות, שתרמו מזמנם.

תנאי הסף הנדרשים לתפקיד: להיות בני 17 ומעלה, לדעת אנגלית ושפות נוספות, להתחייב לשתי משמרות התנדבות בנות 5 שעות כל אחת והעיקר – להיות אוהבי תל-אביב-יפו, בעלי תשוקה לסייע לתיירים, להעניק המלצות למסעדות ולברים, ולהכיר את הפינות המיוחדות ביותר בעיר לצילומי סלפי.

המתנדבים, שממש לא חייבים להיות תל אביבים, יזכו בצ'ופר בעבור הסיוע שלהם בתחרות הבינלאומית.

רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו: "האירוויזיון הוא הזדמנות של פעם בדור להראות את פניה היפות של מדינת ישראל לעולם. בכל הסקרים שאנחנו עושים, עולה שאחד הנכסים העיקריים שלנו, הוא שאנחנו נחמדים, מסבירי-פנים וחמים – ואת הנכס הזה אנחנו רוצים למנף כדי לתת לאלפי התיירים שימלאו את העיר את חוויית האירוויזיון הטובה ביותר".

ההרשמה תיסגר ב-10 במרץ 2019 בשעה 08:00, המועמדים שיימצאו מתאימים לתפקיד יעברו הכשרה. את טופס הרישום ניתן למצוא באתר העירוני של תל אביב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה בהתנדבות?
מנחם | 19-02-2019 23:19
שיממן את זה מכל הקנסות ההזויים שהוא גובה, כמו נסיעה בנתיב ציבורי שאין אפשרות להימנע ממנו ונמשך שתי שניות. חוצפן.