ארדן: "לא מתערב לרה"מ איך הוא מחלק את התיקים" - סרוגים

ארדן: "לא מתערב לרה"מ איך הוא מחלק את התיקים"

השר גלעד ארדן התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה למינויו של ישראל כ"ץ לתפקיד שר החוץ: "אני לא מתערב לראש הממשלה איך הוא מחלק את התיקים והתפקידים"

author-image
ארדן: "לא מתערב לרה"מ איך הוא מחלק את התיקים"

בכניסה לישיבת הממשלה, התייחס השר גלעד ארדן למינויו של ישראל כ"ץ לתפקיד שר החוץ: "מברך את חברי ישראל כץ ומאחל לו הצלחה רבה, אנחנו לא מתערבים לראש הממשלה איך הוא מחלק את המינויים והתיקים"

כזכור, עם הרכבת הממשלה הנוכחית ארדן דרש את תיק החוץ לאחר שנבחר מקום ראשון בפריימריז בליכוד, ראש הממשלה מנע זאת ולאחר זמן רב ארדן התקפל וקיבל את תפקיד השר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים.

לאחר שראש הממשלה לקחת לעצמו את תפקיד שר הביטחון בעקבות התפטרותו של ליברמן, בג"צ הכריח את נתניהו לוותר על תיק החוץ, אותו הוא שמר לעצמו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לפני זמן קצר (ראשון) כי השר ישראל כץ ימונה למ"מ שר החוץ. כעת מחזיק כץ בשלושה תיקים; התחבורה, המודיעין וכעת גם תיק החוץ.

כזכור, בשבוע שעבר התחייב נתניהו למנות תוך שבוע שר חוץ לממשלתו, תיק בו הוא מחזיק בארבע השנים האחרונות. מזכיר הממשלה צחי ברוורמן שיגר מכתב חתום לבג"ץ ובו תצהיר בשם הממשלה וראש הממשלה להתחייבות על מינוי ממלא מקום שר חוץ בעקבות כמות התיקים שמחזיק נתניהו במשך זמן ארוך..

אחד השמות שעלו הוא השר יובל שטייניץ מקורבו של ראש הממשלה, וגם כדי לפשר בין ארדן לכ"ץ ששניהם רצו את התפקיד לעצמם. היום כאמור ראש הממשלה ביכר את כ"ץ כל פני ארדן ושטייניץ.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו