המשפחה הסרוגה שאבדה בנחל דרגה משחזרת. צפו - סרוגים

המשפחה הסרוגה שאבדה בנחל דרגה משחזרת. צפו

בני משפחת ירדן, שהוכרזו במשך שעות כנעדרים לאחר שיצאו לטייל בנחל דרגה והקשר עמם אבד עד לשעות החשיכה, משחזרים את הרגעים המלחיצים שעברו עליהן בוואדי ועל הרגע שמסוק זיהה אותם

בני משפחת ירדן, שהוכרזו במשך שעות כנעדרים לאחר שיצאו לטייל בנחל דרגה והקשר עמם אבד עד לשעות החשיכה, משחזרים את הרגעים המלחיצים שעברו עליהן בוואדי ועל הרגע שמסוק זיהה אותם.

בראיון ל'החדשות' סיפר דביר, אחד מבני המשפחה: "היו כמה רגעים מלחיצים, אבל ידענו שבסוף יוציאו אותנו ושלא נעביר שם את הלילה".

אב המשפחה, עדי, שחזר את השתלשלות הארועים: "התחלנו לצעוד ב-07:05. הכוונה הייתה לסיים את המסלול בצהריים. היו חששות שהתעכב קצת ואכן הסתבכנו, היה קשה מאוד לרדת במפלים. חבל הסנפלינג שהבאתי הסתבך, היה צריך להעלות ולהוריד אותו כל פעם והזמן עבר". הטיול התארך ומהר מאוד המשפחה מצאה עצמה בחשכה.

אשתו של עדי היא זו שהתריעה שאין איתו קשר מהבוקר. אל השטח הוזנקו כוחות משטרה, כיבוי אש, מד"א, יחידות חילוץ ומסוק. "ידענו שמחפשים אותנו, ראינו מסוק מעלינו והבנו שזה בשבילנו אבל היינו בסדר, רק נתקענו בחושך. הנושא היחיד שהעסיק אותנו זה שאשתי לא תדאג. מבחינת ציוד היינו מסודרים, נשארו לנו מים, לא הייתה שום בעיה".

לאחר שעות מתוחות, הצליח מסוק החילוץ לזהות את משפחת ירדן בנחל. "כשראינו את המסוק ניסינו לנפנף לו ולסמן עם הפלאפונים, בסוף הוא באמת זיהה אותנו".

"יש לנו עם ישראל מדהים באופיו. כולם התגייסו לעזור וזה מדהים. תודה רבה לכל מי שהתנדב לבוא לעזור, היינו מופתעים מכמות האנשים שהתנדבו להגיע באמצע הלילה. ראינו אחר כך כמה דיברו על זה בכל התקשורת, היינו בהלם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חוסר אחריות
א.צ. | 15-02-2019 10:20
לחייב את המשפחה בהוצאות האדירות של החילוץ. חוסר אחריות של האבא!
2
לא מובן למה אחרי אסונות
רחל | 15-02-2019 10:28
בנחלי הדרום ובפרט בנחל צפית, אנשים עדיין מהמרים על חייהם וחיי משפחתם ומטיילים בימים שהתחזית ברורה מאוד לגביהם
3
צריך לחנך
פנחס | 15-02-2019 12:21
חובה לחנך אנשים כמותו. מי שהכניס את עצמו להרפתקאה, ישלם על החילוץ.
הרבה יותר חשוב לחנך טוקבקיסטים!
סטודנט | 16-02-2019 20:43
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו
4
המשפחה הזאת צריכה לשאת בכל הוצאות החיפוש
אנשים מסוגם | 17-02-2019 8:47
צריכים לשאת באחריות מעשיהם, בתקווה שאכן ישלמו את כל הוצאות החיפוש.