בתקופת בחירות כחלון הכריז על תכנית הוזלה למעונות יום - סרוגים

בתקופת בחירות כחלון הכריז על תכנית הוזלה למעונות יום

בעוד כולם ציפו לכותרת פוליטית ברקע מערכת הבחירות, יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון הכריז על תוכנית להוזלת מעונות יום: תשלום של כ-1200 ₪ לחודש. ובגיזרה הפוליטית: שלל איחודים עם מפלגות אחרות

author-image
בתקופת בחירות כחלון הכריז על תכנית הוזלה למעונות יום
  (קרדיט: אלעד מלכה)

במפלגת כולנו, הבטיחו אתמול הצהרה שתשנה את כללי המשחק, בעוד כולם ציפו לכותרת פוליטית ברקע מערכת הבחירות, יו"ר המפלגה משה כחלון הכריז היום (רביעי) על תוכנית להוזלת מעונות היום.

לפיה, מחיר מעון מסובסד לילד יעמוד על כ-1200 ₪ לחודש והאחריות המלאה על מהעונות תועבר ממשרד הכלכלה למשרד החינוך. כמו כן, יתאפשר לקיים רצף חינוכי החל מגיל שנה ועד לגיל 3 בעקבות חקיקת חוק חינוך גיל הרך.

55 ימים לפני הבחירות, אמר כחלון: "הרבה מלל נשפך, שמענו על חיבורים, פילוגים, רשימות חיסולים, נאומים וסרטונים. דבר אחד שכחו לומר כולם, מה הם מתכוננים לעשות לטובת הציבור, לטובת הזוגות הצעירים, לטובת הילדים. לטובת הגיל הרך".

לדבריו, "כולנו הוכיחה ב 4 שנים האחרונות שאין סתירה בין דאגה לזולת, חמלה, שוויון, וכלכלה חזקה.לגבי התכנית של היום, אנחנו יודעים כמה קשה לזוגות הצעירים לשלוח למעון. אנחנו מכירים את העלויות, את איכות החינוך, והחלטנו כי צריך לשנות. אני רוצה שהנכדה שלי תהיה במעון בפיקוח במשרד החינוך ולא תחת משרד העבודה, ואני רוצה שכל ילדי ישראל יקבלו חינוך איכותי, איכותי במחיר הוגן אלה הדברים שאנחנו נציג היום".

על התכנית שידרוש כחלון להכניס לקווי היסוד של הממשלה הבאה, אמר: "אנחנו יודעים כמה קשה לזוגות צעירים לשלוח את הילדים למעון, במיוחד עד גיל 3. אנחנו מכירים את העלויות ואיכות החינוך. הילדים יקבלו יותר פיקוח ללא פשרות וההורים ישלמו בהבשלה מלאה כחצי מהסכום שהם משלמים היום".

כולנו לא תתאחד עם מפלגה אחרת

בהמשך נשאל גם על סוגיות פוליטיות, כמו האם יעשה חיבורים עם מפלגות אחרות? והשיב כי "מפלגתו לא תתאחד אף מפלגה אחרת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו