בתום דרמה: קובי מרימי הוא נציג ישראל באירוויזיון - סרוגים

בתום דרמה: קובי מרימי הוא נציג ישראל באירוויזיון

בתום ספירת הקולות, נקבע כי קובי מרימי זכה בגמר "הכוכב הבא" וייצג את ישראל באירוויזיון בתל אביב. בגמר מרימי גבר על כתריה, שפיטה ומאיה בוסקילה

author-image
בתום דרמה: קובי מרימי הוא נציג ישראל באירוויזיון
  (צילום: אורטל דהן)

בתום ספירת הקולות קובי מרימי זכה הערב (שלישי) בגמר "הכוכב הבא  וישמש כנציג ישראל באירוויזיון שייערך בתל אביב ב- 18 במאי. בגמר קובי גבר על מאיה בוסקילה שסיימה במקום הרביעי, שפיטה שדורגה במקום השלישי, וכתריה שסיימה במקום השני.

רגע אחרי ההפסד. בוסקילה (צילום: דנה לוי/ סרוגים)

בסיבוב הסופי מרימי זכה ב-215 נקודות, לעומת 165 של כתריה ו-160 לשפיטה. מרימי זכה בניקוד הגבוה ביותר מצד כלל השופטים וכן מהצופים בבית, לאחר שביצע בתוכנית את השיר Always של בון ג'ובי ו-Let It Be של הביטלס. עוד קודם לכך מאיה בוסקילה הודחה במקום הרביעי בתום הסיבוב הראשון של הגמר.

בעיריית תל אביב, שתארח את האירוויזיון, בירכו על הזכייה והאירו את בניין העירייה עם הכיתוב "בהצלחה קובי". "תל-אביב-יפו גאה לארח את תחרות האירוויזיון ונערכת להגעתם של עשרות אלפי תיירים לעיר לרגל האירוע המרגש" נמסר.

מרימי יהיה הנציג השלישי בהיסטוריה שזוכה לייצג את ישראל באירוויזיון על הבמה בישראל. בשנת 1979 גלי עטרי וחברי להקת חלב ודבש היו הראשונים שעשו זאת, ואף ניצחו בירושלים עם השיר "הללויה". בשנת 1999 להקת עדן הופיעה בגמר בירושלים עם השיר Happy Birthday.

מתאגיד השידור "כאן", שישדר את האירוויזיון, נמסר: "תאגיד השידור כאן מברך את קובי מרימי על בחירתו כנציג הישראלי באירוויזיון הקרוב ושמח בבחירתו להיכנס לנעליה של נטע ברזילי. הפקת האירוויזיון עושים ימים כלילות להפוך את האירוויזיון הקרוב לאחד המופעים המרהיבים שעלו בישראל אי פעם ובתולדות התחרות כולה ואין לנו ספק שהופעתו של קובי תביא לנו את הדאבל, כדי שמיד בסיום הגמר ב-18 במאי נתחיל לעבוד על האירוויזיון של שנה הבאה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
קובי
רחל | 12-02-2019 23:41
מזל טוב קובי
2
מה
מוטי | 13-02-2019 2:53
ממש לא מובן למה בחרו בו
3
מה היה לנו?
ניתוח מעמיק | 13-02-2019 7:52
נציג הקהילה הגאה. נוצרייה שחורה, יהודייה שמתחזה לערבייה ופעמיים בוסקילה. כבוד גדול!