ספקים של הבית היהודי לא קיבלו תשלום על הבחירות המקומיות: "לא הספקנו"

ספקים של הבית היהודי לא קיבלו תשלום על הבחירות המקומיות: "לא הספקנו"

גזבר הבית היהודי עו"ד בן ציון ארביב הודיע לפעילי המפלגה כי הוא מתנצל על העיכוב בתשלומים לספקים ומאשים את המדינה בעיכוב של 2.2 מיליון שקלים המגיעים למפלגה

author-image
ספקים של הבית היהודי לא קיבלו תשלום: "לא הספקנו"
  (פלאש90)

בבית היהודי מתעכבים בתשלום לספקים שעבדו עבור המפלגה בבחירות המקומיות לפני כשלושה חודשים.

בהודעה שפרסם גזבר המפלגה עו"ד בן ציון ארביב, לפעילי המפלגה הוא מתנצל על העיכוב בתשלומים ומאשים את המדינה בעיכוב של 2.2 מיליון שקלים המגיעים למפלגה.

"מתנצלים, אכן לא הספקנו", כותב ארביב לפעילי המפלגה, ומסביר את המצב שנוצר. לדבריו, המדינה התחייבה להעביר את כספי מימון המפלגות עבור הבחירות המקומיות עד ל-31 בינואר, אך "ביום 30-1-19 בשעה 18:23 הודיעו לנו מיחידת המימון של המפקח הארצי על הבחירות שהם מקפיאים, מהכסף המגיע לנו את כל 1.5 מיליון ש"ח בשל ערעורים שהוגשו בערים מסוימות."

המדינה לא העבירה 2.2 מיליון שקלים

"כמו כן המדינה טרם העבירה לנו (בשל בעיות ובלאגן במפקח על הבחירות) למעלה מ-700 אלף ש״ח ששילמנו לכל עובדי הקלפיות. דהיינו סך של כ-2.2 מיליון שח שהיינו צריכים לקבל מהמדינה לא נתקבל."

ארביב מפרט כי הוא וגורמים נוספים בבית היהודי מנסים "להפוך עולמות" מול משרד הפנים, אך כרגע ללא הצלחה. אפשרויות נוספות, כמו הלוואה מיוחדת לצורך התשלומים: "ניסינו גם לקבל היתר מיוחד ממבקר המדינה לקחת הלוואה זמנית עד לקבלת הכספים – אולם נענינו בשלילה וזה בניגוד לחוק. למרות האמור לעיל אנו מקווים ושהעניין ייפתר בשבוע הקרוב."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כיפה ?
חכם | 12-02-2019 13:05
כיפה בראש ? כסף מראש !
2
תשלום לפעילים
חיה | 12-02-2019 14:11
בתי עבדה כתיכוניסטית בבחירות הקודמות לכנסת, עבור הבית היהודי, במשך יום שלם. כשקיבלה סוף סוף את הצ'ק עם הסכום המגיע לה, הוא חזר! פנינו למפלגה ואמרו שיתנו צ'ק מחשבון אחר, כי החשבון הזה חסום! חשבון נחסם עי הבנק כאשר עשרה צ'קים ומעלה חוזרים ללא כיסוי. הצ'ק השני שהגיע, גם כן לא כובד עי הבנק! פנינו אליהם והם הגיבו: מה אתם עושים עניין, זה רק 400₪! שעבור הבת שלי היה סכום גדול כתיכוניסטית שעבדה יום שלם. בעלי ביקש מהם לעשות העברה לחשבון בלי צ'ק, כי אם לא הוא יפנה לעיתונות. ואז הסכום הועבר. בושה וחרפה זה סגנון התנהלות שחוזר על עצמו.
3
תבדקו עם הספקים של אלי ישי
גזל | 12-02-2019 14:42
הם עדיין מחכים לכסף מהבחירות הקודמות. ולספקים: למפלגה חובות של עשרות מיליונים. לדרוש תשלום של מלוא הסכום, במזומן, או בהעברה בנקאית מראש.
4
זהירות. הכספים שיועברו יעוקלו מייד...
משקרים לציבור | 12-02-2019 14:43
למפלגה חובות לבנקים. הספקים יכולים לעמוד בסוף התור...