האזינו: תוך כדי שיחה עם מד"א האטובוס התהפך - סרוגים

האזינו: תוך כדי שיחה עם מד"א האטובוס התהפך

הבוקר מפרסם ארגון מד"א את שיחת הטלפון הטלפון בקו החרום 101 של מד"א בין מוקדנית מד"א לאזרח שהיה בשיחה עם מוקד מדא ותוך כדי התרחשה התאונה הקשה עם האוטובוס. האזינו

האזינו: תוך כדי שיחה עם מד"א האטובוס התהפך
  (צילום: נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

תאונת האוטובוס הקטלנית אמש (א') בכביש 443. הבוקר מפרסם ארגון מד"א את שיחת הטלפון הטלפון בקו החרום 101 של מד"א בין מוקדנית מד"א לאזרח שהיה בשיחה עם מוקד מדא ותוך כדי התרחשה התאונה הקשה עם האוטובוס הנשמעת בהקלטה.

הנוסע שקרא למד"א לדווח על תאונת דרכים קלה, ראה מול עיניו את האוטובוס מתנגש ברכב הטרנזיט ומתהפך. את הרעש מהתהפכות האוטובוס ניתן לשמוע בהקלטה.

"תזמינו מהר אמבולנסים, יש פה אירוע רב נפגעים"

אתמול הותר לפרסום כי שתי ההרוגות בתאונת האוטובוס הן תושבות העיר מודיעין עילית. ברחל גוטמן, בת 23 בלבד שנישאה לפני כשנה וחצי. היא הותירה אחריה בעל ותינוק בן מספר חודשים. ורוחמה רוזן, נערה בעלת צרכים מיוחדים.

השתיים היו על אוטובוס של חברת 'קווים' שהפעיל את הקו 304 ממודיעין עילית לירושלים. בשלב מסוים בנסיעה התנגש האוטובוס בטרנזיט והתהפך. כתוצאה מההתהפכות נהרגו שתי נשים ועוד 41 בני אדם נפצעו.

צפו: תיעוד מפעולות החילוץ בתוך האוטובוס

במשטרה ציינו כי הרכב שנפגע מהאוטובוס עצר לצורך טיפול בתאונה אחרת: "מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה בשלב זה כי בנתיב הנסיעה המקביל מכיוון בית חורון למודיעין אירעה תאונת דרכים קלה בין שני כלי רכב. רכב פרטי מסוג טרנזיט שהגיע ממול מכיוון מודיעין לבית חורון והבחין בתאונה עצר בשטח ההפרדה מצד שמאל לכביש בכוונה להעניק סיוע, נהג האוטובוס שהגיע אחריו פגע ברכב הטרנזיט, התהפך על צידו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו