גבאי מודה: "מודע למצבה הקשה של המפלגה" - סרוגים

גבאי מודה: "מודע למצבה הקשה של המפלגה"

עשרות אלפי מתפקדים יגיעו היום לקלפיות כדי להצביע בפריימריז של מפלגת העבודה. יו"ר המפלגה אבי גבאי הודה כי הוא כבר לא מועמד לראשות הממשלה, אך נותר אופטימי: "נגיע למספר דו-ספרתי של מנדטים"

גבאי מודה: "מודע למצבה הקשה של המפלגה"
  (צילום: מפלגת העבודה)

הפריימריז במפלגת העבודה: מתפקדי המפלגה יגיעו היום (שני) לקלפיות ויצביעו על הרשימה לבחירות לכנסת ה-21.

44 מועמדים, מתוכם 14 חברי כנסת מכהנים, ינסו להשתלב במקומות הריאליים המעטים שצפויים למפלגה בכנסת הבאה. כ-58 אלף חברי מפלגה הם בעלי זכות בחירה, והם יוכלו להצביע ב-84 מוקדי הצבעה ברחבי המדינה. הקלפיות יפתחו הבוקר בשעה 10:00, ויסגרו בשעה 21:00. ההערכה היא שאחוזי ההצבעה יהיו נמוכים, מה שיגביר ויגדיל את השפעת הדילים ורשימות המומלצים שהופצו בימים האחרונים.

יו"ר המפלגה אבי גבאי הודה הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי הוא כבר לא מועמד ריאלי לראשות הממשלה, אך נותר אופטימי בנוגע לתוצאות בבחירות. "בבחירות הקרובות נגיע למספר דו-ספרתי של מנדטים. הסקרים נכונים רק להיום" טען. "אני מודע למצב הקשה של המפלגה. אנחנו אמנם במצב לא פשוט, אני לא מתעלם מזה – אבל חוויתי משברים ואתמודד גם עם המשבר הזה. יש פער בין הסקרים לבין השטח".

אמש גבאי פנה למתפקדי המפלגה וקרא להם להצביע לרשימה החזקה ביותר לכנסת. "אלפי חברות וחברי מפלגת העבודה ייצאו להצביע ויבחרו את הרשימה שלנו לכנסת ולממשלה הבאה – תממשו את הזכות הדמוקרטית שלכם וביחד נבחר נבחרת מנצחת" אמר. "למפלגה שלנו יש דרך. מפלגת העבודה היא מפלגה דמוקרטית. אצלנו, הכוח בידיים שלכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אביל'ה השמש החברא קדישא כבר מוכנה למפלגה המתה
בניטשקה חונטשקה | 11-02-2019 13:13
אביל'ה תכין את עצמך לומר קדיש