דרעי: "שספרדים יצביעו לש"ס ואשכנזים ליהדוה"ת" - סרוגים

דרעי: "שספרדים יצביעו לש"ס ואשכנזים ליהדוה"ת"

שר הפנים, אריה דרעי, פתחבאופן רשמי את קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס. במהלך נאומו שיבח דרעי את בנימין נתניהו, תקף את גנץ ולפיד, ואמר כי הוא מתנגד לאיחוד של המפלגות החרדיות

דרעי: "שספרדים יצביעו לש"ס ואשכנזים ליהדוה"ת"
  (צילום: יהודה חיים/ פלאש90)

שר הפנים, אריה דרעי, פתח הערב (ראשון) באופן רשמי את קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס. במהלך נאומו שיבח דרעי את תפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף את גנץ ולפיד, ואמר כי הוא מתנגד לאיחוד של המפלגות החרדיות.

לדברי דרעי: "ראש ממשלה זה התפקיד הכי קשה בעולם. היום אני שומע את כל השרים כל אחד משכנע שהוא המתאים להיות ראש הממשלה. צריך להודות לה' שמי שהיה ליד ההגה היה בנימין נתניהו ולא מישהו אחר. אני רואה אותו בקבינט ובקבלת החלטות בנושאים המדיניים והביטחוניים, כמה נחישות והקשבה, הוא הפך להיות אחד המנהיגים החשובים ביותר בעולם".

דרעי התייחס לתרחיש בו המפלגות החרדיות יתאחדו וירוצו יחד ואמר: "היה לנו שיתוף פעולה מדהים בקדנציה האחרונה עם יהדות התורה וזה יימשך גם בקדנציה הבאה. אני קורא מכאן לליצמן וגפני, בואו נכנס אחרי הגשת הרשימות את שלושת מועצות חכמי וגדולי התורה ונצא בקריאה משותפת לכל הציבור להצביע רק למפלגות החרדיות. הספרדים לש"ס והאשכנזים ליהדות התורה. ככה נמקסם את הכוח".

על יאיר לפיד אמר דרעי: "לפני ארבע שנים היה אדם בשם יאיר לפיד שרצה לשקם אותי. אני רוצה לספר לך לפיד מה נהיה עם השיקום שלי. לקחנו 650 מליון שקלים והורדנו את מחירי התחבורה הציבורית. אז אמנם הציבור שלך לא נוסע באוטובוסים אבל הציבור שלנו כן. זה הישג אדיר היה השיקום שלך מר לפיד, ואני רוצה לומר לך, אולי תשקם אותי עוד ארבע שנים".

דרעי תקף גם את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שמנהל את קמפיין הבחירות על גבו של הציבור החרדי: "יהודים רוסים קיימו את התורה במסירות נפש בברית המועצות וכשהייתה להם הזדמנות הם עלו לארץ ישראל, בשביל מה? בשביל ללכת ולפתוח חנויות באשדוד בשבת? זה היה החלום שלהם?".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
חלאס
התמים | 10-02-2019 21:28
יעשה כל אחד מה שליבו חפץ : ירצה - ישמור שבת. ירצה - יפתח עסק ויעבוד בשבת. ואגב הוזלת מחירי התחבורה הציבורית : בדיקות מקצועיות אובייקטיביות מעלות שהתחבורה הציבורית בישראל על הפנים. הדיוק , הצפיפות, זמן הנסיעה - הכל על הפנים , מתאים למדינת עולם שלישי ולא למדינה מודרנית. וגם אם המחיר ירד בכמה אגורות : איפה אלפי המיטות שחסרות בבתי החולים - למה על זה אינכם נלחמים ? איפה שכר הוגן לעובדים סוציאלים ? איפה קיצבה ראויה לנכים ? איפה תנאי עבודה נורמלים לגננות , לסייעות, לאחיות, למאבטחים ? אז מה עשיתם משך 4 שנים חוץ מאשר לקדם מקורבים למשרות רבניות מופרכות ? אתם לכאורה תנועה חברתית - לא עשיתם ולא השגתם דבר. דאגתם רק לעצמכם ולמקורביכם.
2
העיקר שח"כ ס'ש,דאגו למשפחתם/ומקורבים
האלק דאגה לספרדים. | 10-02-2019 22:45
עמ להשיג דאגה , ממשיכים בשיטת בכיינות. מסכנות. אכלו לי. שתו לי. בגדו בנו. באלעד . בית שמש. תראו בכל מקום ששס יש לה כח ברשויות . דואגים למשרות למקורבים . שחוץ מלבוא ולהדפיס כרטיס ולקבל שכר של 5 ספרות . לא עושים כלום.נאדה.וואלו.זירו. והם אלופי המעלילנים. מהם אין מה לצפות. אלא על מדיניות המעודדת זאת.
הכל להשיג אהדה.בכיינות.דלות, יוזמת חרדים
יעני אנדרדוג. | 11-02-2019 10:42
שס כיום היא אליטא כנועת דגל הליטאית. הם מקפחים את החלשים בתוכם . בגלל יושרם ותמימותם. ההתקפות על לפיד . הם הצגה משותפת ומתואמת של שניהם . שכא ישיג אהדה בציבור הנגטיבי שלהם. זו בעייה של כל ממשלות ישראל. פערי שכר =עוני. הייתכן ששכיר עובד 8-12 שעות ביום בייצור, 3 שנים בצהל+מיל' , השכלה על תיכונית. ניכנסים למעגל העוני ?!?!?!?! ומסתכלים בגבם של עשקנים . פוליטיים. במגזר לא ייצרני. חלקם חרדים מקורבים. *יש חרדים שבאמת רק לומדים. וחיים בדוחק אבל עשקני פוליטקאים משתמשים בשמם ומנצלים אותם. ומותקפים/מנוצלים עי שס ולפיד. רוב העיתונאים והמסקרים (שלא באשמתם) לא רואים זאת.
3
בהסכמת החרדים – יש חילול שם שמים ברבים.
בהסכמת החרדים – יש.. | 10-02-2019 22:48
בהסכמת החרדים – יש חילול שם שמים ברבים. בהסכמת החרדים – יהיה כדורגל בשבת. בהסכמת החרדים – חברת חשמל עובדת כל יום בשנה. בהסכמת החרדים – רשת 'טיב טעם' מוכרת נבלות וטרפות. חמור מזה, היא מתפרנסת ברווח. בהסכמת החרדים – יהיה גיוס בנות – ביהרג ואל יעבור. בהסכמת החרדים – יהיה גיוס בני ישיבה. בהסכמת החרדים – אנשים הולכים ברחוב בחוסר צניעות מוחלט. בהסכמת החרדים – מלמדים כפירה ואפיקורסות בפקולטות מסויימות. בהסכמת החרדים – יש כמה מליוני יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות, לצערנו, בריש גלי ובפומבי. זהירות מוקשים לפניך – בהסכמת החרדים וזו סכנה אמיתית! חכים ועסקנים, אתם צבועים, על מי אתם עובדים? ולמה הם רעים וחטאים? בגלל שאת כל התורה מכרו בשביל נזיד עדשים, ולא זו אף זו שאתם רודפים את היהודים האמיתים. אנא: תשמרו את השבת כדי שהיא תגן עלינו כשנצטרך… ושנית הסירו את הפאות הנוכריות, וליבשו כיסוי צנוע, כדי שנעשה נחת רוח לבורא יתברך שמו, כן ירבו מקדשי שם שמים בישראל.
ככה ישיגו שס/דגל אהדה.
ניצול תמימים. | 11-02-2019 10:43
ושכירים עניים.
4
רמאי שקרן בדאי נוכל, עבריין מורשע
שיתבייש לו | 10-02-2019 23:15
עושה שימוש ציני בזכרו של גדול הדור פאר הדור והדרו מרררררררררררררררן
5
דרעי, המפתחות.
אביגדור | 10-02-2019 23:37
מחילה, אבל הרב דרעי, בבקשה תקרא את המפה נכון. אלי ישי, יחד עם הבית היהודי, יקחו את רוב קולות הספרדים, יגיעו לפחות ל13 מנדטים. ולא אופתע אם יקבלו 16. אלה יהיו קולות שס המקוריים, מהעבר הטוב, של 17 מנדטים, טוב ויפה תעשה, אם תקבל החלטה, כשתיווכח, כמה ימים לפני יום הבחירות, שאין טעם לרוץ, אנא סגור את שס. ותן גיבוי מלא לאלי ישי.
6
דרעי
עמי | 11-02-2019 6:36
דרעי מי אתה שתחליט למי להצביע פוחד על הכיסא שלך
הרשעתו פחות מדאיגה והטעיית תמימים בפריפריה
פרי-פרי. | 11-02-2019 10:46
שיגידו החרדים. מה עשו למען צימצום פערי השכר=שזו סיבת העוני.
7
אריה דרעי
נתן | 11-02-2019 8:28
ישר כוח שאתה ממשיך בכל הכוח לקיים את משנתו של רבינו עובדיה יוסף זצל. אין לנו יהדות אחרת אנחנו ס'ט ברמח אברינו עד יום מותנו . ומקיימים את כל אשר יורוך. את שס' לא נותשים ומחזירים את כולם הביתה. רבינו עובדיה אמר: מי שבוחר בשס' אני ערב לו בשמים. ומי יכול להיות ערב יותר טוב לבני. שקד. לפיד?? או להשען חזק על דברי הרב.... חומר למחשבה
8
כמה שנאה לשס
חיים | 11-02-2019 14:57
אצלנו החרדים עבודת השם יותר חשובה מארץ ישראל ולכן זה מתחלק כך תורת הרב שך או הרב עובדיה מזרחי לרב עובדיה ואשכנזי לרב שך ודי להתגזען בציונות הדתית בכל הועדות קבלה בישובים ביוש שלא מקבלים מזרחים שלא אשתכנזו
חלק ממצוות ארץ ישראל..
מנחם | 16-02-2019 23:18
הן עבודת ה'.
שס ניבנת משנאה.רוצה להשיג כך אהדה.
דרעי מתאם עם לפיד . | 13-02-2019 14:23
מסכנים התמימים שלא יודעים מי הם.