מאות מלווים את אורי אנסבכר הי"ד בדרכה האחרונה - סרוגים

מאות מלווים את אורי אנסבכר הי"ד בדרכה האחרונה

מאות בני אדם, משפחה, חברים ואזרחים כואבים, מלווים למנוחת עולמים את אורי אנסבכר הי"ד, בת שירות מהיישוב תקוע שנרצחה באכזריות בירושלים: "לא האמנת שאת מגיעה לגיל 20"

author-image
מאות מלווים את אורי אנסבכר הי"ד בדרכה האחרונה
  (צילום: קרני אלדד)

מאות בני אדם, משפחה, חברים ואזרחים כואבים, מלוויםהיום (שישי) למנוחת עולמים את אורי אנסבכר הי"ד, בת שירות מהיישוב תקוע שנרצחה באכזריות בירושלים. היא הותירה אחריה הורים וארבעה אחים ואחיות.

תמה, אחותה של אורי, ספדה לה בהלוויה: "לימדת אותי לצמוח מתוך הקושי ולעזור לאחרים. תכננו לעשות הרבה דברים ביחד ולטייל בפסח – וזה כבר לא יקרה. שבת שעברה ישנו ואמרת שאת לא מאמינה שבסוף השנה תהיי בת 20, ועכשיו את הלכת".

ממאנים להיפרד

"לימדתי ממך המון", סיפר עוד תמה. "לשיר ולרקוד את כולך אור וניגון. כל הזמן ניסית לתקן ולצמוח. אני כל כך אוהבת אותך סליחה שלא תמיד אמרתי לך את זה. להתראות אורי".

תאיר, חברתה של אורי אמרה: "את נותנת כל כך הרבה אור. ענן כבד התיישב על ירושלים, כאילו רוצה להסתיר את לכתך. הייתי רוצה להיות חזקה ולא הבנתי כלום. הכל כל כך שביר. אני מנסה לכתוב ולהיות ראויה לך, לחברות האמיצה שלימדת אותי כל השנים. אני הולכת לבכות לך, אז תהיי חזקה אורי נשמה טהורה".

נעאה וגדי אנסבכר, הוריה של אורי, סיפרו מוקדם יותר כי "אורי שירתה במרכז לטיפול בנוער ביער בעין יעל שבירושלים. נשמה קדושה מבקשת משמעות בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור, ורצון אינסופי לתיקון העולם בטוב".

אתמול בשעה 11:00 בבוקר התקבל דיווח במשטרה על כך שאורי נעדרת. לאחר מספר שעות גופתה נמצאה ביער סמוך לגן התנ"כי בירושלים כשעליה סימני אלימות קשים ופצעי דקירה בפלג גופה העליון. כוחות רבים של משטרה ושב"כ הגיעו לזירה ונפתחה חקירה. מהמשטרה נמסר כי כל כיווני החקירה נבדקים גם זה הלאומני.

מלווים למנוחות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליעקובי עודד מהפייסבוק: תעשה טובה -
אוראור | 12-02-2019 17:44
ותפסיק כבר לקשקש בקומקום!