רגע של שלוה: הלהקה שהביאה לישראל ניצחון מסוג אחר

רגע של שלוה: הלהקה שהביאה לישראל ניצחון מסוג אחר

הפרישה של להקת שלוה מ"הכוכב הבא" הצליחה לאחד מדינה שלמה, מבנימין נתניהו ועד עידן רייכל- כולם שלחו אהבה וחיבוקים ללהקה שהביאה לישראל זכייה מסוג אחר וחשוב אפילו יותר | סיכום שבוע

author-image
מנתניהו ועד דרעי: הלהקה שהצליחה לאחד את ישראל
  (צילום: רונן אקרמן)

הפרישה של להקת שלוה מ"הכוכב הבא" הצליחה לאחד מדינה שלמה, מבנימין נתניהו ועד עידן רייכל- כולם שלחו אהבה וחיבוקים ללהקה שהביאה לישראל זכייה מסוג אחר וחשוב אפילו יותר מסתם עוד תואר, שיספיקו לשכוח שהזוכה הבא יחזיק בגביע.

ההתעקשות על הערכים והמסורת, המוכרת לנו עוד מעומר אדם- הפכה את להקת שלוה, למוערכת אפילו יותר בעיניי רבים. גם כאלה שרחוקים מלשמור שבת כהלכתה, הבינו את הצד של שלוה וכעסו מנגד על האיגוד האירופי המתהדר בקבלת האחר, ללא הבדלי גזע ומין עד שזה מגיע כנראה לדת שאוסרת להגיע לחזרות ביום שבת.

גם אם השנה לא נצליח להביא עוד ניצחון באירוויזיון ולעשות 'היסטוריה חוזרת'. במבחן התמיכה בערכים ומסורת וקבלת השונה, עמדנו בהצלחה יתרה וזה הניצחון האמיתי שאנחנו הכי צריכים כעם.

שלוה, אומנם לא תסיים את הסיפור שלה בניצחון מרגש בריאליטי- אבל תצא כמו מנצחת אמיתית, בתוספת הופעות בחצי הגמר של האירוויזיון וטקס הדלקת המשואות •

התגובות שהפתיעו את הרשת: 

הזמר והיוצר עידן רייכל הגיב בראיון לגלי צה"ל על החלטת שלוה: "ראוי להערכה שהם מוותרים על משהו כל כך חשוב וחד פעמי בגלל העקרונות שלהם".

אפילו שר הפנים, אריה דרעי שעד לפני פחות משנה לא ידע מי זאת נטע ברזילי. החליט לשים בצד את שירת הנשים ודעותיו האישיות על האירוויזיון והביע תמיכה פומבית בלהקה המרגשת.

זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, שלא הסתירה את אהבתה ללהקה הסבירה לגלי צה"ל, את העמדה הקשה של האיגוד האירופי שלא הקלה על שלוה: "התחרות הזו היא חיה שאני לא נתקלתי בסדר גודל כזה של הפקה. אלו חוקים שאי אפשר להזיז אותם. מקווה שיצליחו לפתור את זה, אבל זה לא תלוי בנו".

גם חברת הכנסת סתיו שפיר הגיבה לפרישה. "היה צריך לעשות הכל כדי לאפשר להם להתמודד, וכל כך עצוב שבגלל חוסר גמישות, כולנו משלמים את המחיר."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ביבי
עמי | 07-02-2019 18:45
משעמם לך ביבי או שזה מסע בחירות כאילו זה חשוב לך אנחנו מכירים אותך אתה מחפש רק פרסום
2
אצלינו עושים את האירוווזיון ואי אפשר לעשות ..
אבסורד | 07-02-2019 19:03
חזרה ביום שישי במקום שבת.. תירוצים
3
שרה הביאה להם פיצות!
חיים מנדל | 07-02-2019 20:05
וחייבה את כרטיס האשראי של הלישכה.