"גרמתי לה לאושר": אמו של ח"כ פולקמן הובאה למנוחות - סרוגים

"גרמתי לה לאושר": אמו של ח"כ פולקמן הובאה למנוחות

ח"כים רבים הגיעו ללוות את נעמי פולקמן, שנדרסה למוות מחוץ למפלגת מטה "כולנו", בדרכה האחרונה. בנה, ח"כ רועי פולקמן, ספד: "העשייה הציבורית שלי גרמה לה לאושר"

author-image
"גרמתי לה לאושר": אמו של ח"כ פולקמן הובאה למנוחות
  תיעוד האחרון של נעמי פולקמן ז"ל עם שר האוצר משה כחלון

בכירי המערכת הפוליטית הגיעו היום (חמישי) לבית העלמין ירקון בפתח תקווה כדי להשתתף בהלווייתה של נעמי (ליב) פולקמן, אמו של ח"כ רועי פולקמן (כולנו) שנדרסה למוות מחוץ למטה המפלגה ביום שלישי האחרון. בין המשתתפים נמנו יו"ר המפלגה משה כחלון, השר יואב גלנט, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, והח"כים יעקב אשר, אילן גילאון ואמיר אוחנה. פולקמן הייתה בת 78 במותה.

הבן רועי סיפר כי אמו הגיעה להתנדב במטה המפלגה בשכונת נחלת יצחק לקראת הבחירות, ונפגעה על ידי משאית זמן קצר לאחר מכן. הטרגדיה שפקדה אותנו מקצינה מהפרטיות כמשפחה קטנה ומצומצמת, וההבנה שאין חשוב מהקהילה של בן אדם לקהילה אליה הוא משתייך" אמר בפתח הספדו. "בשנים האחרונות הנכדים שלה והעשייה הציבורית שלי גרמו לה לאושר. שנים לא עירבתי אותה במה שאני עושה, עד שלאחרונה אמרה שהיא רוצה להיות חלק מהבחירות".

עוד סיפר בעצב כי לא הצליח לפגוש את אמו במטה הבחירות ביומה הראשון והאחרון. "הייתי באילת והטיסה איחרה. בשעה 16:15 קיבלתי תמונה של אימא עם משה [כחלון- א"ב]. אמרתי לה: 'אני בפקקים, אל תחכי לי'. כמה דקות לאחר מכן היא יצאה החוצה, נפגעה ממשאית ונהרגה במקום" אמר בדמעות. "כשנכנסתי למטה עוד עשיתי ישיבה, ולא ידעתי שהיא מתה. כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאימא בפעם האחרונה. אמא, סליחה שלא הייתי. הייתי צריך להיות שם וללוות אותך לרכב כמו בכל פעם שהיינו נפרדים".

שר האוצר משה כחלון הודה כי "הגורל לעיתים מזמן לנו את הנורא מכל. רגע שקיבלתי את הבשורה אני כמעט לא מתפקד". עוד פנה לבן והודה לו על התמיכה של משפחתו. "זה כל כך היה מרגש לראות את אמא שלך מגיעה לעזור. אם הייתה מקבלת את ההצעה שלי לשתות איתי קפה, היא לא הייתה כאן היום" אמר. "נעמי, אני מצטער שלא הכרתי אותך הרבה יותר לעומק, הספיקו לי עשר הדקות האחרונות של חייך ללמד אותי על כל 78 שנות החיים שלך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו