נתניהו שיגר מסר טלפוני לליכוד: אשרו את השריונים - סרוגים

נתניהו שיגר מסר טלפוני לליכוד: אשרו את השריונים

עם פתיחת הקלפיות הבוקר בליכוד, משגר ראש הממשלה מסר טלפוני מוקלט שיגיע לכל מתפקדי המפלגה, ובו דרישה שיאשרו את שלושת השריונים אותם הוא מבקש וייצאו להצביע

נתניהו שיגר מסר טלפוני לליכוד: אשרו את השריונים
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

עם פתיחת הקלפיות הבוקר (שלישי) בליכוד, משגר ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו מסר טלפוני מוקלט שיגיע לכל מתפקדי המפלגה, ובו דרישה שיאשרו את שלושת השריונים אותם הוא מבקש וייצאו להצביע.

בשעות הקרובות תגיע הבקשה לכלל 120 אלף חברי המרכז, שישמעו את נתניהו אומר: "חברות וחברי הליכוד היקרים, אני קורא לכם לבוא ולהצביע היום בפריימריז, ואני קורא לכם להבטיח את ניצחון הליכוד על ידי הצבעה בעד ההצעה שלי".

לפיה, ישריין שלושה מועמדים במקומות לא גבוהים. "על מנת להבטיח לליכוד יכולת להתמודד מול החיבורים בין מפלגות השמאל", הסביר רה"מ. "החיבורים הללו מסכנים אותנו וחשוב שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה. לכן אנחנו חייבים לאשר את ההצעה שתגדיל את הסיכויים שלנו לנצח. הצביעו בפריימריז והצביעו בעד הצעתי!" קרא למצביעים.

בשעה 10 בבוקר נפתחו 113 קלפיות ברחבי הארץ וכ-120 אלף מתפקדי הליכוד יבחרו את רשימת המפלגה לבחירות הקרובות לכנסת. התוצאות הסופיות יפורסמו מחר בבוקר.

142 מועמדים ינסו להיבחר למקום ריאלי ברשימת הליכוד, מתוכם 30 חברי כנסת מכהנים. בליכוד מעריכים כי לפחות שליש מהם יאלצו להיפרד ממשכן הכנסת, חלקם אחרי קדנציה אחת בלבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו