חדשות טלוויזיה

אסי עזר חושף את הסכום שירוויח מהנחיית האירווזיון

לאחר שנבחר להיות חלק מהמנחים באירוויזיון הקרוב, אסי עזר החליט לחשוף בחשבון האינסטגרם שלו את הסכום שירוויח מהעניין- אותו הוא מתכוון לתרום

אסי עזר חושף את הסכום שירוויח מהנחיית האירווזיון
צילום: (צילום: דנה לוי/ מערכת סרוגים)

לאחר שנבחר להנחות לצד לוסי איוב את הגרין רום באירוויזיון הקרוב, שייערך במאי הקרוב בתל אביב. אסי עזר החליט באופן מפתיע לחשוף בחשבון האינסטגרם שלו את הסכום שירוויח מהעניין.

אם דמיינתם סכומים מטורפים, עזר מרגיע את השמועות והניחושים וחושף כי על הנחיית האירוויזיון יקבל 105,000 שקלים בלבד, אותם הוא מעוניין לתרום לארגון "איגי", ארגון הנוער הגאה.

עזר הסביר את ההחלטה: "איגי, ארגון הנוער הגאה, הוא הבית השני של בני ובנות הנוער הלהט״בים בישראל. הדרך היחידה שלהם להתקיים היא באמצעות תרומות! השנה הם צריכים לגייס מעל מליון שקלים כדי להמשיך ולטפל בנוער שלנו, דור העתיד. לכן החלטתי לתרום את כל השכר שלי מהנחיית האירוויזיון השנה 105,000 שקלים- לאיגי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

23
18
ר
04.02.19

ביזיון שהמאפיה הלהטבו-פמיניסטית שוב מנהלת! מה אתה בכלל עושה שם??? ביזיון שהמאפיה הלהטבו-פמיניסטית נתנה את התפקיד לדבק הזה שנדחף לכל חור! הכריז על עצמו שהוא מנחה התחרות (ההזויה, אבל לא משנה) עוד כשהגברת נטע זכתה, והופ! הוא מקבל מה שהוא רוצה!! כל מה שהוא עושה מהבוקר עד הערב זה להטריד נערים בשידור חי ולפמפם את הסטיות האלו לציבור. לא ראיתי דבר כזה. הנה המשך לשטיפת המוח.