לאחר ששברה שיא עולמי: הביצה הפופולרית נחשפת

כחודש לאחר שכבשו שיא היסטורי, האנשים שעומדים מאחורי הביצה שכבשה את הרשת נחשפים ומגייסים את ההצלחה למען מטרה טובה

לאחר ששברה שיא עולמי: הביצה הפופולרית נחשפת
  (צילום: מתוך אינסטגרם)

לנצל את 15 דקות התהילה למטרה טובה: כחודש לאחר שהצליחו לשבור שיא ולהשיג את מספר הלייקים הגדול ביותר בהיסטוריית הרשת החברתית. האנשים שעומדים מאחורי הביצה הפופולרית באינסטגרם החליטו שהגיע הזמן להיחשף ובעיקר לגייס את ההצלחה למען מטרה טובה.

כזכור ב-4 בינואר האחרון, בפרופיל בשם "ביצה שוברת שיאי עולם", התפרסמה תמונה של ביצה במטרה לשבור את שיא הלייקים ואכן  תוך 10 ימים בלבד הביצה הצליחה להגיע ל-25 מיליון לייקים, והדיחה את השיאנית הקודמת-הכוכבת קיילי ג'נר, שתמונה שלה אוחזת בידה של בתה התינוקת זכתה ל-18 מיליון לייקים.

כעת מתברר שמי שעומדים מאחורי תמונת הביצה שכבר הספיקה לצבור למעלה מ-52 מיליון לייקים, הם שלושה אנשי פרסום מלונדון, בשם: כריס גודפרי, אליסה חאן-ווילן וסי.ג'יי בראון.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) on

השלושה סיפרו בריאיון ל"ניו יורק טיימס" כי קיבלו שלל הצעות מפתות לקמפיינים מחברות רבות, אבל בחרו לנצל את התהילה למען מטרה טובה שיכולה לעזור ללא מעט מעוקביה.

בימים אלו הביצה הפופלרית המכונה "יוג'ין", מככבת בקמפיין ראשון למען העלאת המודעות לבריאות הנפש, בדגש על הנזק הנפשי שיכול להיווצר מהרשתות החברתיות.

-הפרסומת: 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) on

בקמפיין נראת הביצה עם סדקים לצד הכיתוב: "אולי שמעתם עליי. לאחרונה התחלתי להיסדק. הלחץ של הרשתות החברתיות משפיע עליי. אם גם אתם נאבקים – דברו עם מישהו" ומספרת לקראת סוף הסרטון שבעזרת הארגון "בריאות הנפש אמריקה" הצליחה לחזור לעצמה.

"בריאות הנפש אמריקה" הוא ארגון ותיק שאינו למטרות רווח, שנוסד במטרה לעזור בנושא בריאות הנפש. הפרסומת החשובה אף כיכבה ביום ראשון האחרון בזמן שידורי הסופרבול, הנחשב לזמן שיא מבחינת רייטינג.

 

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע