לפני כחצי שנה אחת מאבני הכותל המערבי התנתקה מהקיר הקדוש ועוררה סערה בעולם היהודי. בימים שאחרי האירוע הנדיר, הועלו השערות וסיבות רבות למקרה. יש מי שקדר את נפילת האבן להקמת הרחבה המעורבת בכותל, יש מי שאמר שזה קרה בגלל מצעד הגאווה הנערך בעיר מדי שנה ויש מי שטען שמדובר בסך הכל בליקוי הנדסי וטבעי שאבן בקיר שקיים כבר אלפי שנים נופלת.
אז מה הסיבה האמיתית לנפילת האבן? האם באמת מדובר באות משמיים ובכעס על אירועים שונים או שמדובר בתהליך טבעי? צפו

WhatsApp Video 2018-07-23 at 09.45.29| צילום: לא היו נפגעים. צפו בתיעוד צילום: התנועה המסורתית)





תגובות
ואם זה נראה טבעי אז זה לא משמיים? איפה כאן הסתירה? משמיים המהלך נראה לנו כטבע...
האבן שנפלה לא יודע אבל אני מעלה השערה הרי כתוב אבן מקירנתזעק יכשיו מה הפרוש ולמה הכוונה אני חושב שהאבן נפלה כי עוד לא התחילו אפילו לחשובנלהקים בית מקדש מחדש ןאולי בגלל זה אבן מקיר תזעק מה מהשמים יבואו ויכעסו מדוע עוד לא התחלתם םהקים בית מקדש?לא נכון?אז הרי הכל ברמזים וסודי סודות אז אבן מקירהתזעק בגלל העזובה שיש בהר הבית מדינה יש לנו אבל שתשכון שכינה בבית מקדשנונאנחנו מתמהמהים או ואבוי אז אם אין התקפה אז יש מגננהנוההפך ופהניש התקפה על המומנטום שלנו וההויה שלנו שהקמנו מדינה במאמצים כבירים ומה ?שכחנו לכבד את השכינה?אז אולי מכאן יש את אבן מקיר תזעק איך אבן כבדה ומסיבית כל כך מתנתקת ונופלת לה ככה סתם זה חומר באמת למחשבה אז אולי המסר הןא מהרו פן תאחרו ויקצוף הקצף ואוי ואבוי אז לא יודע שמישהו יחשוב על משהו אני את השערתי נתתי פה וכל נשאר הזעקה אולי תדבר
מכה מכה = ירושלים אל מדינה = קריית שמונה ביירות = תל אביב ריאד = קריית שמונה