הישג: ירידה נרשמה במספר תאונות הדרכים ב-2018 - סרוגים

הישג: ירידה נרשמה במספר תאונות הדרכים ב-2018

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את הנתונים הרשמיים על נפגעי תאונות הדרכים בשנת 2018, וקבעה כי נרשמה ירידה של כ-9 אחוז במספר התאונות והנפגעים בהשוואה לנתונים בשנה הקודמת

author-image
הישג: ירידה נרשמה במספר תאונות הדרכים ב-2018
  (צילום: דוברות מד"א)

הישג במלחמה נגד תאונות דרכים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (חמישי) את הנתונים הרשמיים על נפגעי תאונות הדרכים בשנת 2018. על פי הנתונים, שהתבססו על נתוני משטרת ישראל, נמצא כי חלה ירידה במספר התאונות שנרשמו בשנה החולפת, זאת בהשוואה לנתונים משנת 2017.

על פי הלמ"ס, בשנה האחרונה נהרגו 316 בני אדם בתאונות דרכים- זאת לעומת 364 בשנה הקודמת. בכך נרשמה ירידה של 48 בני אדם במספר ההרוגים. עוד נקבע כי חלה ירידה של כ-9 אחוז במספר הנפגעים ובמספר התאונות, כשסך הכול נפגעו 22,349 בני אדם ב-12,167 תאונות דרכים שהתרחשו בכבישי הארץ.

יו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים, ח"כ יעקב אשר, בירך על המגמה שעלתה מהנתונים שנחשפו ואמר כי "הודות לישיבות הרבות שהתקיימו, בהם הוצגו בהרחבה מכלול ההיבטים לשיפור הבטיחות וצמצום הקטל בדרכים, נוצרו שיתופי פעולה מבורכים של נציגי המשרדים השונים, חברת "נתיבי ישראל", הצוות המקצועי במשטרת ישראל והגורמים המקצועיים ברשויות המקומיות". לדבריו, "שיתופי הפעולה הובילו להחלטות חשובות ותקנות שנקבעו בחוק שהגבירו את בטיחות הנהגים והולכי הרגל, ובעקבות כך אנו עדים לתוצאה מבורכת של צמצום משמעותי במספר התאונות הקשות והנפגעים בגוף או בנפש ברחבי הערים ומחוצה להן".

"עם זאת, למרות ההחלטות שהתקבלו להגברת המודעות והאכיפה, הגדלת מספר ניידות התנועה ונוכחות השוטרים בצמתים הדרך להגיע לפתרון מלא של הבעיה ארוכה ויש עוד הרבה מה לשפר ולעשות להחזרת השקט והביטחון בכבישים כמו המאבק למיגור התאונות הקשות בהן מעורבים רכבים כבדים, משאיות ואופניים" הוסיף. "המאבק בתאונות הדרכים, היא משימה לאומית יומיומית המאחדת את נציגי הציבור והגורמים המקצועיים מכל מגזר בכל יישוב בארץ ומדובר בהצלת חיים ומניעת פגיעות קשות, אני מקווה ששיתופי הפעולה ההכרחיים בנושא זה ימשיכו גם בקדנציה הבאה לטובת כלל האוכלוסייה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו