ישי ריבלין מאפרת נהרג בתאונה בהר חברון - סרוגים

ישי ריבלין מאפרת נהרג בתאונה בהר חברון

חייל המילואים, ישי ריבלין מאפרת סיים את התעסוקה המבצעית בהר חברון והיה אמור לשוב לביתו. הוא נהרג לאחר שמשאית פלסטינית פגעה ברכבו. הלוויתו תתקיים מחר בהר הרצל

author-image
ישי ריבלין מאפרת נהרג בתאונה בהר חברון
  זירת התאונה (דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

חייל המילואים ישי ריבלין ז"ל נהרג הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בין משאית פלסטינית לשני כלי רכב פרטיים ישראלים ליד היישוב שמעה שבהר חברון. עוד שני בני אדם נוספים נפצעו  באורח קל. הלווייתו תתקיים מחר בהר הרצל. הלווייתו תיערך מחר בשעה 11:00 בהר הרצל.

רבלין נשוי ואב לשלושה "מותיר אחריו חלל גדול", הודיעה מועצה מקומית אפרת. צוותים מקצועיים של המועצה וראש המועצה עודד רביבי מלווים את בני המשפחה ומסייעים ככל שנדרש.

ריבלין ז"ל (באדיבות המשפחה)

דובר צה"ל מסר מוקדם יותר כי נפטר מפצעיו לוחם צה"ל במילואים לאחר שנפצע באורח אנוש, בתאונת דרכים בין משאית לכלי רכב אזרחי. הודעה נמסרה למשפחתו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", נכתב עוד.

החייל היה בדרכו מהפלוגה, סמוך לבית יתיר לכיון הגדוד היושב בסמוך ליישוב עתניאל, שם היה אמור לזכות את הציוד צבאי לאחר שגדוד המילואים אליו השתייך סיים את התעסוקה המבצעית באזור.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ו2 כלי רכב פרטיים", סיפרו חובש בכיר במד"א אלי רוזנברג ופראמדיק מד"א עודד דסקל. כש"צעיר בשנות ה 20 שנהג באחד מכלי הרכב הפרטיים נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה, יחד עם צוות רפואה של צה"ל שהגיע במסוק למקום הענקנו לו טיפול רפואי בשטח וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ורופא צבאי נאלץ לקבוע את מותו בשטח".

זירת התאונה (דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

עוד אמרו כי "גבר כבן 50, נהג הרכב השני שנפגע באורח בינוני שכב על הכביש וסבל מחבלות מכל חלקי גופו, העלנו אותו במהירות לאמבולנס והוא פונה במצב יציב לבי"ח סורוקה, נהג המשאית, פלשתינאי כבן 50 שנבדק בשטח פונה גם כן לבי"ח כשהוא בהכרה מלאה."

זירת התאונה (דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
תאונה
עצמון | 30-01-2019 16:50
יהי זכרו ברוך תנחומנו הכנים למשפחה
2
רוב התאונות- הרציחות- הם אינתיפאדת הדרכים
עידו | 30-01-2019 18:06
כבר שנים שהפלסטינאים או הערבים בתוכנו מבצעים ''אינתיפאדת דרכים'' כבר חדלנו לספור כמה יהודים נרצחו ברחבי הארץ בתאונות כאלוץ אף אחד לא קם לברר ולבדוק בדיוק רציחות אלו
3
פיגוע ! בתאונת דרכים יום יום
דליה הלר | 30-01-2019 18:59
אף אחד במדינה לא קולט ! כולם רדומים תאונות הדרכים הם פיגוע נטו !
4
לדעתי זה היה פיגוע לא מזמן משאית מהשטחים
סולומון | 30-01-2019 19:22
פגעה ברכב והרגה משפחה יהודית
5
חבל על דאבדין.
חייל מילואים מחטיבה | 30-01-2019 20:18
לא מכיר מה המקרה הספציפי . אבל הגיע הזמן שמישהו יבדוק את השעות שינה שמקבלים חיילי המילואים לפני שיוצאים הביתה. במקרים רבים חיילים נפגעו בדרך הבייתה. להקפיד על שעות שינה. והגיע הזמן שיטפלו בתרבות הנהיגה של הבני דודים שמפילה בנו ובהם חללים רבים.
6
חדשות
אברהמ | 31-01-2019 2:02
להפסיק לדבר שטויות תאונה זה קורה בכול מכומ
7
עוד שיטה של טרור וקוראים לזה תאונה
יאיר | 31-01-2019 9:08
בשבכ ובממשל יודעים זאת היטב ומנסים במשך שנים להעלים זאת בכדי לקדם את תהליך השלום ה ירחם עלינו
8
עצוב מאוד ! יהי זכרו ברוך .
רינה | 03-02-2019 18:04
.