לקראת נאום גנץ: צפוי להתייחס לציונות הדתית - סרוגים

לקראת נאום גנץ: צפוי להתייחס לציונות הדתית

הרמטכ"ל לשעבר ישיק הערב רשמית את הקמפיין של מפלגתו "חוסן לישראל" וידבר על עמדותיו בנושאים השונים. בהם: ימני או שמאלני? לסרוגים נודע כי צפוי להתייחס בנאומו לציונות הדתית

לקראת נאום גנץ: צפוי להתייחס לציונות הדתית
  גנץ והרב שי פירון לפני כשנתיים (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת חוסן לישראל בני גנץ, בנאום הערב (שלישי) בשעה 20:00 בגני התערוכה בתל אביב, נאום שיפתח את קמפיין הבחירות שלו.

לסרוגים נודע כי גנץ עתיד להתייחס למקומה של הציונות הדתית במפלגת 'חוסן לישראל, וזאת בהמשך לצירופו של חילי טרופר שלוקח חלק מרכזי במסגרת הפוליטית של גנץ.

טרופר הכחיש לסרוגים בעבר כי הוא צפוי להיות מועמד לכנסת מטעם מפלגת "חוסן לישראל", אך הימים האחרונים הוכיחו על מקומו במפלגה.

סלפי אנשי 'חוסן לישראל'. טרופר בעיגול בלבן

דיווחים סותרים נמסרו על עמדותיו של גנץ מאז כניסתו לחיים הפוליטיים, והוא קיבל בתחילת השבוע ביקורות קשות משרי הממשלה: "גנרלים שחושבים שהם בבת אחת יכולים להנהיג – שחצנות", אמר שטייניץ.

שרת המשפטים איילת שקד הגיבה על הדיווח על חבירתו של יעלון לגנץ: "הפעם האחרונה שבוגי וגנץ היו ביחד זה נגמר עם 30 מנהרות טרור בדרום".

מהמקפיין של גנץ

לקראת נאומו היום, חשף אמש הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, את עיקרי נאומו הערב: נאום לוחמני, ועם ביקורת נוקבת על נתניהו: לא יישב בממשלה שלעומד בראשה יש כתב אישום, ועל משפחתו של נתניהו: ישראל איננה מלוכה ואין בה מלך ומלכה – משפחת נתניהו אינה משפחת מלוכה ונתניהו איננו מלך.

על הממשלה הנוכחית יגיד הערב גנץ: "זו ממשלה רעה ומושחתת שמפלגת את העם", ויכריז כי "אנחנו נקצוב את כהונת ראש הממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הצהרה כעין גבלסית ממפלגתו של גנץ
גבלסולוג | 29-01-2019 17:21
הם [הנציגים הנבחרים של רוב היהודים] ירו בגב של אחינו הדרוזים. גם בלי האסוציאציה הספונטנית לאותם שקדמו למפלגת גנץ בהמציאם את היהודים שתוקעים סכין בגב הגרמנים, פשיטא שההצהרה של מפלגתו מלבה שנאת חנם כלפי רוב בני עמו. | בכל זאת, יהיו מספיק פתאים שיתנו אמון בדברי התוכחה הצדקניים הצבועים של גנץ בזמן שהוא יכה אשמת, סכסכת, פלגת על חזהו של נתניהו, באמתלה שנתניהו אמר לבוחריו הפוטנציאליים, כשלא טרחו לצאת לקלפיות, את הדבר הנורא ואיום: שלטון הימין בסכנה.[כי] הערבים נעים בכמויות אדירות אל הקלפי.
2
ממשלה וראשה
איציק | 29-01-2019 20:11
רמטכל משוחרר עוד לא יודע לנהל מדינה. 38 שנים בצבא .אינם יום של ניסיון פוליטי.