האירוע יתוחקר

מחבל חוסל לאחר שזרק אבנים; עוד אחד נהרג בעזה

מחבל נהרג ועוד אחד נפצע לאחר שלוחמי צה"ל ירו לעברם בשעה שזרקו אבנים לעבר רכבים ליד היישוב עפרה. דובר צה"ל: "האירוע יתוחקר". ברצועת עזה נהרג מחבל בהתפרעויות האלימות

מחבל חוסל לאחר שזרק אבנים; עוד אחד נהרג בעזה
צילום: (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

שלושה מחבלים יידו אבנים אתמול (שישי) לעבר רכבים ישראלים שנסעו על כביש 60 סמוך לכפר סילוואד שליד היישוב עפרה שבבנימין.

לוחמי צה"ל הגיבו בירי לעבר המחבלים שקיבלו טיפול רפואי במקום על ידי כוחות צה"ל. אולם מאוחר יותר מת אחד המחבלים מפצעיו ומחבל נוסף נפצע.

בצה"ל אומרים כי האירוע יתוחקר.

ברצועת עזה נהרג מחבל בהתפרעויות האלימות בגבות רצועת עזה, כך נמסר ממשרד הבריאות הפלסטיני.

במהלך התפרעויות הטרור ביום שישי בגבול הרצועה לקחו חלק יותר מ-10,000 ערבים. רימונים ומטעני חבלה הושלכו לעבר כוחותינו, צמיגים הובערו וגדר המערכת נחתכה במקומות שונים ובין השאר חדרו גם כמה ערבים לשטח הארץ ולאחר מכן נמלטו בחזרה לעזה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
1
שולה גונן
26.01.19

מוזר מאד לא שמענו שיורים בנערי הגבעות כאשר הם זורקים אבנים. להיפך, כאשר כבר תופסים פגע רע שכזה, כל המימסד המתנחלי והרבני נזעק להגן עליו