נתניהו במסר לסולימאני: אל תתערב בבחירות - סרוגים

נתניהו במסר לסולימאני: אל תתערב בבחירות

מפקד כוחות האיראני טען כי ״המכות שלנו בישראל יביאו לנפילת נתניהו״. בתגובה אמר לו ראש הממשלה: "במקום להתערב בבחירות, מוטב שיבדוק את מצב הבסיסים שהוא מנסה להקים בסוריה"

author-image
נתניהו במסר לסולימאני: אל תתערב בבחירות
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

קאסם סולימאני, מפקד כוחות "קודס"  האיראני טען כי ״המכות שלנו בתוך ישראל יביאו לנפילת נתניהו״. בתגובה אמר לו ראש הממשלה: "במקום להתערב בבחירות, מוטב שסולימאני יבדוק את מצבם של הבסיסים האיראניים שהוא מנסה להקים בסוריה".

ושיגר איום: "כל עוד אני ראש ממשלה, לא נפסיק להיאבק נגדם".

סולימאני ביקר בכפר במחוז דרעא שבדרום סוריה ביום חמישי האחרון, ממנו שוגר טיל הקרקע-קרקע לכיוון החרמון.  לטענת המקור שצוטט בעיתון הכווייתי "אל-ג'רידה" ביקורו של סולימאני נערך תחת מעטה של חשאיות וארך כשעתיים, מהשעה 20:00 עד השעה 22:00 בלילה.

בנוסף, טען המקור כי האיראנים חדרו לעומק רצועת ה-40 קילומטרים כדי לבנות ולבסס את נוכחותם הצבאית בדרום סוריה, זאת על מנת שיוכלו לפתוח בחזית נגד ישראל אם זו תתקוף את איראן במידה יפרוץ עימות בינה לבין חיזבאללה.

סולימאני אף התייחס לבחירות בישראל ואמר שתגובה בעומק הישראלי תביא להפלתו של נתניהו בבחירות שייערכו באפריל הקרוב, אחרת הוא ימשיך במדיניות ההסלמה שלו, עד לניצחון בבחירות. המקור הוסיף עוד כי הוחלט בסיום כינוס המועצה לביטחון לאומי לדרוש מממשלת סוריה להגיב לכל מתקפה חדשה ולהודיע לרוסים שאיראן לא יהיו קווים אדומים – אם יותקפו הכוחות האיראניים, היא תגיב בצורה שבה היא תמצא לנכון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו