מול עיני הצבא: ערבים עקרו עשרות עצי גפן בכרם בחברון - סרוגים

מול עיני הצבא: ערבים עקרו עשרות עצי גפן בכרם בחברון

הפורעים הגיעו בשעות הבוקר לכרם בסמוך לתל רומיידה וניסרו באמצעות מסורים את הגפנים וגרמו נזק בלתי הפיך, עו"ד בלייכר: "אנו דורשים מעצר מידי של הפורעים"

author-image
מול עיני הצבא: ערבים עקרו עשרות עצי גפן בכרם בחברון
  צילום: ארגון חוננו

לפי ארגון "חוננו", פלסטינים עקרו הבוקר (רביעי) עשרות עצי גפן בכרם הממוקמת בתל חברון העתיק בסמוך לשכונת אדמות ישי (תל רומיידה)

החלקה בה נמצא הכרם שייכת לקהילה היהודית העתיקה בחברון, והכרם ניטע לפני 8 שנים ואף מעובדת על ידי חקלאי מהיישוב היהודי בחברון.

לפי הדיווחים, הפורעים הגיעו בשעות הבוקר לכרם וניסרו באמצעות מסורים את הגפנים וגרמו נזק בלתי הפיך לכרם.

הגעתם התאפשרה בחסות עבודות מאושרות שהתקיימו בסמוך לכרם על ידי עובדי עיריית חברון שקיבלו אישור חריג מכוחות צה"ל לבצע עבודות שימור בזיתים עתיקים בסמוך לחלקה היהודית.

מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח כי במהלך הלילה נגרם נזק למספר עצי גפן וטפטפות בשטח חקלאי הסמוך לתל רומידה באזור חברון. כוח משטרה הגיע למקום ונפתחה חקירה".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, תושב חברון ומפקח על הקרקעות מטעם היישוב היהודי בחברון מסר: "המקום מתועד במצלמות אבטחה של צה"ל, אנו דורשים מעצר מידי של הפורעים. מדובר על מעשה נפשע, של עקירת עשרות עצי גפן אשר הושקעו בהם ממון ועמל רב. אירוע זה מצטרף לארועי טרור רבים שמבצעים ערביי חברון כלפי היישוב היהודי בעיר מתוך מטרה לעקור את היהודים מחברון כפי שפעלו אבותיהם בפרעות תרפ"ט."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מי שזורע רוח קוצר סערה
משיח | 23-01-2019 13:22
המתנחלים, שודדי הקרקעות, מתבכיינים. זה חידוש אחרי שהם התנכלו לעצי זיית של הערבים.
מי שכותב דברי הבל קוצר זבל
משיח שקר | 23-01-2019 14:27
שכחת את ההמשך: והמתנחלים יש לנם קרניים ומכינים מצות מדם יהודי ויש להם זנב עם חץ בסוף וקלשון מתחת לדובון.. היו ויהיו תמיד פריצים חולי רוח ושונאי ישראל בעם ישראל - זה פשוט חלק מהערב רב שניפתר מהם בביאת המשיח בבא. (כמובן בדרך ניסית ולא ארצית..)
2
זעקת הקוזאק הנגזל
אלקנה | 23-01-2019 14:08
נו, ואנחנו אמורים לחבק את הקורבנות? במקום להתנחל בלבבות, הם התנחלו לי כמו עצם בגרון. שהעלובים שקראו לשחרר את 'הנערים' יסבירו לנו למה צריך לעצור עוד 'נערים'
אל תחבק אף אחד! לא צריך את החיבוק שלך!!
אלקנה ונוקם | 23-01-2019 14:29
תשאר עם העצם בגרון נקרא לחברא קדישא עוד שעה..
3
כמה חשודים ערבים נמצאים באינקויזיציה של השב"כ
מס 3חרבונה | 23-01-2019 15:03
האם נמצאים ערבים חשודים באינקויציה של השב"כ או שזה תפוס רק לתג מחיר של קטינים יהודים. למה אין שוויון זכויות ליהודים במדינת הלאום היהודי ? למה חיילי הצבא שראו את התג מחיר לא הפסיקו אותם ? האם הנמושות האלה נשפטו ?