שי גולדשטיין ולאה לב, מגישי תכנית 'מועדון ארוחת הבוקר' ברדיו 103FM, פנו במסגרת פינתם 'שיחה בהפתעה' לשר אופיר אקוניס בכדי לשאול אותו אם הוא באמת יודע מה קרה בסזון ובאלטלנה, בעקבות דבריו אתמול בראיון לאראל סג"ל בגל"צ.
תוך מספר שניות השיחה יצאה משליטה, אקוניס האשים את שני המגישים בשמאלנות ובהומור גרוע, ובסוף אף ניתק את השיחה. האזינו
תגובות
הם באמת שני טרולים שמאלנים כמה אוהבים אנשי השמאל הציניים להגחיך ולבזות אנשי ימין, בשם הנאורות והצדקנות המזוייפת שלהם... כמה קל להם לעשות זאת מהאולפנים הממוזגים והנוחים בתל-אביב, כשהבטן שבעה והארנק מלא, הרחק מהפורענויות למיניהן.