מחאת הפוטושופ: למה ב-2019 חברות (עדין) מוכרות לנו שקרים?

למה ב2019 חברות עדין מוכרות לנו מודל יופי לא אפשרי? הגיע הזמן לשים סוף לפוטושופ המוגזם ולהציג מודל יופי אמיתי שאפשר להזדהות איתו- צפו כיצד ניתן להילחם בתופעה

בשנת 2012 עבר חוק הגבלת משקל בתעשיית הדוגמנות במטרה להילחם בהפרעות האכילה ולעודד אורח חיים בריא. אבל לא יצא שום חוק שאוסר על חברות למכור לנו חלומות באספמיה בתחומי היופי, מה שמותיר אלפי נערות בעולם לחלום על מודל יופי לא קיים ולהיות חסרות ביטחון כשהן לא מצליחות להגיע אליו.

הגיע הזמן שבשנת 2019, חברות יפסיקו להשתמש במודל יופי מזויף ויתחילו להשתמש במודל יופי אפשרי, שהלקוחות יכולות להזדהות איתו.

כיצד נעשה לזה סוף? נתקלתן במודעות עם ריטוש מוגזם? מוזנות להצטרף לסיירת הטרלות הפוטושופ ולהגיב נגד המודל הלא אפשרי.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע