בנט ושקד: זו האמת מאחורי הסרטונים של בני גנץ - סרוגים

בנט ושקד: זו האמת מאחורי הסרטונים של בני גנץ

ראשי 'הימין החדש' נפתלי בנט ואיילת שקד, תוקפים בחריפות את סדרת הסרטונים שפרסם הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, בה הוא מייחס לתפקודו כרמטכ"ל את ההצלחות הבטחוניות של מדינת ישראל: "בנט יזם, גנץ בלם ונרדם בעמידה"

בנט ושקד: זו האמת מאחורי הסרטונים של בני גנץ
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

ראשי 'הימין החדש' נפתלי בנט ואיילת שקד, תוקפים בחריפות את סדרת הסרטונים שפרסם הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, בה הוא מייחס לתפקודו כרמטכ"ל את ההצלחות הבטחוניות של מדינת ישראל.

"בני גנץ פצח היום בקמפיין שמתרברב על "הצלחותיו" הגדולות במבצע 'צוק איתן'. מכיוון שמדובר בדיני נפשות, על עתיד ההנהגה הבטחונית של ישראל, חובה עלינו להציג את האמת", אמרו ראשי המפלגה.

לדבריהם: "בני גנץ נרדם בעמידה ביחס למנהרות הטרור מעזה, דבר שכמעט הוביל לאסון טרור נורא. יצאנו להשמדת המנהרות ב'צוק איתן' לא בזכות בני גנץ, אלא למרות בני גנץ. דו"ח ועדת החקירה של מבקר המדינה קבע שבנט דחף לפעולה; בני גנץ בלם".

עוד המשיכו ראשי המפלגה, המכהנים כחברי הקבינט המדיני- בטחוני בשנים האחרונות, כי "כפי שדו"ח מבקר המדינה קבע, הרמטכ"ל בני גנץ נרדם בעמידה ואיפשר לחמאס לחפור כ-30 מנהרות טרור מעזה לתוך שטח מדינת ישראל. הוא לא יזם כלום, לא דחף לפיתרון, לא דפק על שולחן הקבינט. פשוט נרדם בשמירה. משך 50 יום הוא היסס, לא גילה יוזמה, לא גילה יצירתיות, ולא הצליח להכריע את חמאס. דו"ח ועדת החקירה של מבקר המדינה קובע בצורה ברורה: נפתלי בנט דחף לפעולה; בני גנץ בלם. נפתלי בנט יזם את השמדת המנהרות; בני גנץ עיכב".

ראשי המפלגה החדשה המשיכו להפריך את דבריו של גנץ ואמרו כי "כאשר השר בנט התוודע בסוף יוני 2014 לקיום עשרות מנהרות טרור שמוכנות להפעלה מיידית, הוא הניח ב-30 ביוני על שולחן הקבינט את התכנית להשמדת מנהרות הטרור. מאותו רגע ואילך, בני גנץ עשה הכל כדי להימנע מאותה פעולה. כך למשל, בישיבת קבינט בתחילת יולי הוא הסביר לקבינט שהמנהרות "זה לא איום עם השפעה אסטרטגית" והוסיף ואמר: "אין להן משמעות של יכולות גדולות מדי".

עוד סיפרו כי "פעם אחר פעם הוא גם הסביר לחברי הקבינט שאין לחמאס כוונה להשתמש במנהרות (והם פרצו 3 פעמים והרגו את חיילינו).נזכיר: עשרות מנהרות מוכנות לפעולה מיידית. משך 18 יום בני גנץ גרר רגליים, ועשה כל שביכולתו על מנת שלא לפעול. משך אותם ימים, מחבלי חמאס חדרו לישראל והרגו חיילים שלנו פעם אחר פעם, אבל גנץ בשלו: אין צורך להיכנס, לא כדאי להיכנס".

השניים סיכמו את דבריהם ואמרו: "לולא פעלנו, הרי שדרום מדינת ישראל הייתה נתונה למתקפת טרור נוראה, כמוה לא ידעה מדינת ישראל. רק לשם השוואה: בחודשיים האחרונים הציבור התוודע לאיום של 6-7 מנהרות חיזבאללה שעוד לא היו מוכנות לשימוש, והבין את המשמעות הנוראה של מתקפת טרור מפתיעה נגדנו. כל מערכת הביטחון נרתמה לגילוי ולהשמדת מנהרות אלו בגליל. ב-2014 דובר בכ-30 מנהרות חמאס מוכנות לפעולה מיידית, וכלום לא נעשה. על כן, כאשר בני גנץ מתיימר להביא ביטחון, חובה להציג את הדברים לאשורם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גנץ יפה עיניים
שלמה | 20-01-2019 19:09
בני גנץ הנכבד אשכנזי יפה עיניים ריק מתוכן
2
נפלא. אין כמו בנט.
ליאת פרידמן | 10-03-2019 15:47
הימין החדש. אני תומכת.
גם אני...
דורית | 08-04-2019 1:54
..