גם אתם? אלפי משתמשים הוסרו מקבוצות בפייסבוק - סרוגים

גם אתם? אלפי משתמשים הוסרו מקבוצות בפייסבוק

עשרות אלפי משתמשים הוסרו במהלך סוף השבוע מקבוצות שונות בפייסבוק, לאחר שהרשת החליטה על "טיהור" באתר. במסגרת הפעילות, כל משתמש שהוסף לקבוצה ולא נכנס אליה מעולם הוסר מאותה הקבוצה

author-image
גם אתם? אלפי משתמשים הוסרו מקבוצות בפייסבוק
  (צילום: שאטרסטוק)

משתמשים הרבה בפייסבוק? מומלץ שתבדקו את רשימת הקבוצות שלכם: עשרות אלפי משתמשים הוסרו במהלך סוף השבוע מתוך קבוצות שונות באתר, לאחר שהנהלת הרשת החברתית החלה בניקיון בית וביצעה "טיהור" בקבוצות והקהילות.

במסגרת הפעילות, כל משתמש שהוסף לקבוצה ולא נכנס אליה מעולם- הוסר מאותה הקבוצה. כתוצאה, מנהלי קבוצות בפייסבוק הבחינו בירידה משמעותית במספרי החברים בקבוצה, שנעו בין משתמשים בודדים ועד אלפי משתמשים, בהתאם לגודל הקבוצה. המהלך כוון בעיקר כלפי אנשים שהוספו לקבוצות על ידי חבריהם ללא אישורם או מבלי שחפצו בכך, אך מעולם לא יצאו מהקבוצה שהם לא היו מעוניינים להיות בה.

במקביל, פייסבוק הודיעה על שינוי באופן ההוספה של אנשים לקבוצות- כשהחל מהיום כבר לא ניתן להוסיף חברים לקבוצות מבלי שהם יאשרו את ההוספה בעצמם. "אנחנו מבצעים עדכונים באופן שבו חברים מוזמנים לקבוצה, ורצינו לשתף איתך את השינויים הללו" נכתב בהודעה שנשלחה למנהלי קבוצות. "מעכשיו כשאנשים מוזמנים לקבוצה, הם יכולים לאשר או לדחות את ההזמנה- כדי לעזור להבטיח שאנשים יצטרפו לקבוצות פייסבוק רלוונטיות ומשמעותיות להם".

עד עכשיו, אנשים יכלו לצרף את חבריהם לקבוצות שחשבו שיכולות לעניין אותם, והם היו הופכים מיד לחברים בקבוצה- גם אם הם לא רצו בכך" הוסיפו בהודעה. "ייתכן שאנשים מסוימים נוספו לקבוצה שלך, אך מעולם לא ביקרו בה". כעת נראה שאותם אנשים הוסרו מהקבוצות- כך שמספר החברים משקף יותר את האנשים הפעילים בקבוצה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נחסמתי ונושעתי חחח
ברבירו | 13-02-2019 18:02
נחסמתי ומחקתי את החשבון מהפייסבוק