שנה לאחר צאת האלבום הראשון 'אמת פשוטה' ולקראת סבב נוסף של הופעות בחו"ל, יונינה משיקים סינגל חדש לקראת טו' בשבט- 'למדני'.
המילים של לאה גולדברג עם הלחן החדש של יונינה מביאים לידי ביטוי את ארץ ישראל היפה והטובה בצורה קסומה ועדכנית.
"לא יכולנו לחשוב על עיתוי טוב יותר להוציא את השיר מאשר טו' בשבט" מספרים יונינה "בשיא השגרה והחורף, אין כמו לעצור ולהודות על כל היופי שטמון בדברים הקטנים שסביבנו".
הסינגל יעלה לרשת היום (ה') בשעה: 17:00, בינתיים מוזמנים לצפות בו כאן בהפצה בלעדית





תגובות
להזכירכם שירת נשים עדיין אסורה מי שעובר על פסיק קטן משלחן ערוך,שלא יתפלא אם ילדיו יעברו על איסורי כרת..
מה הקשר? טו בשבט זה יום בעל תוכן דתי, לחישובי מעשרות וכד'. מילא החילונים עשו מזה חג נטיות, הם הרי בורים, אבל חובש כיפה שר לאה גולדברג לטו בשבט? טוב נו, סרוגים...