בנט יוצא להגנת שקד: "לא עשויה מהחומר שנשבר" - סרוגים

בנט יוצא להגנת שקד: "לא עשויה מהחומר שנשבר"

אחרי התפוצצות הפרשה שמסעירה את עולם המשפט, השר נפתלי בנט יוצא להגנתה של שרת המשפטים איילת שקד הנתונה למתקפות ביממה האחרונה: "לנגד עיניה רק טובת המדינה"

בנט יוצא להגנת שקד: "לא עשויה מהחומר שנשבר"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

הסערה במערכת המשפטית.

יו"ר מפלגת 'הימין החדש', שר החינוך נפתלי בנט, יוצא להגנתה של שרת המשפטים איילת שקד הנתונה למתקפות ביממה האחרונה בעקבות התפוצצות הפרשה המשפטית שמסעירה את עולם המשפט, ואומר כי זה לא מה שישבור אותה ויעצור את המהפכה שלה.

לדברי בנט: "ביממה האחרונה ישנו גל מתקפות פוליטיות, קשות וארסיות כנגד שרת המשפטים, איילת שקד. השרה שקד ביצעה מהפכה שיפוטית חסרת תקדים במערכת המשפט והיא, להערכת רבים ולתפיסתי שלי, שרת המשפטים הטובה ביותר שהייתה לישראל. מהפכה שיפוטית זו קרתה הודות למקצועיות, העקביות והתבונה שמאפיינים את איילת מאז ומתמיד בעשייתה הציבורית".

בהמשך נגע בנט בפרשה המשפטית ואמר: "‏אני מכיר את איילת שקד מזה שנים. ‏כל פעולותיה היו כדין, מתוך נאמנות עמוקה לדבר אחד בלבד – טובת מדינת ישראל. אם חלילה נפל פגם אצל מי מחברי הוועדה למינוי שופטים, הרי שהדבר חמור ומהווה פגיעה בערכי טוהר המידות וניקיון הכפיים של מערכת המשפט, שהיא אחת מאבני היסוד לשלטון החוק בישראל. על רשויות אכיפת החוק לחקור לעומק וביסודיות כדי להגיע לאמת ולמצות את הדין עם מי שצריך".

בסוף דבריו אמר בנט: "אני פונה לחבריי בשמאל, רק אל תטעו:‏ איילת שקד לא עשויה מהחומר שנשבר. ‏המתקפות הפוליטיות נגדה לא ירפו את ידה. המהפכה השיפוטית של איילת שקד לא תיעצר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מפלת (י)מין חדש
אברהם | 17-01-2019 9:11
בנט ליצן, ילד שטרם בגר. לאיזה כיוון הפעם הוא יורה ועל מי ? איילת שקד מסוכנת, מכיוון שבכל מקרה היא יוצאת גרוע מהסיפור. לא יסודית, לא רצינית וחותמת גומי, היא הזויה ומסוכנת.
2
חשבון נפש
ישעיהו | 17-01-2019 9:24
הציונות הדתית חייבת לעשות חשבון נפש. במאבק חסר הסיכוי על ההתיישבות בשטחי יהודה ושומרון (ההדלפות מתוכנית טראמפ מדינה פלסטינית על 85-90 אחוז משטחי יהודה ושומרון) אנו דורסים את שלטון החוק ואת ערכי המוסר הבסיסיים ביותר. בסוף נישאר מדינה בגבולות 67 אבל כבר מושחתת ללא תקנה.
3
נפלא. אין כמו בנט
ליאת דוידוביץ | 17-01-2019 9:26
אהבתי
4
רק לא להשבר
חיים כהן | 17-01-2019 14:01
איילת היקרה את כנראה צפויה לתקופה של התקפות ארסיות של כל אלה שרק חיכו לרבע הזדמנות. אל תשברי המהפכה שחוללת ושאת חייבת להמשיך מצילה את מערכת המשפט ואת הדמוקרטיה במדינה. זה אולי המהפכה החשובה ביותר שחייבת אבל ממש חייבת אותך כדי להתממש. בטוח שקורצת מהחומר של מנהיגים
5
האמת
שוקי | 15-04-2019 9:39
כן הבנו שנימאס לך מהאישה שלך ואתה רוצה את איילת, מה לא הבנת? היא נשואה ואתה לוזר ענק. לך תבכה לרב