נוטשים את העבודה: גם ברושי הודיע שלא יתמודד - סרוגים

נוטשים את העבודה: גם ברושי הודיע שלא יתמודד

לאחר פרישתה של איילת נחמיאס ורבין, מודיע גם איתן ברושי כי לא יתמודד בפריימריז של העבודה כנציג מחוז הקיבוצים: "אינני יכול להתעלם מהתבטאויותיו הקשות והבלתי אחראיות של יו"ר המפלגה כלפי"

נוטשים את העבודה: גם ברושי הודיע שלא יתמודד
  איתן ברושי. צילום: Hadas Parush/Flash90

פריימריז במפלגת העבודה. לאחר פרישתה של איילת נחמיאס ורבין, גם איתן ברושי מצטרף ומודיע כי לא יתמודד בפריימריז במפלגת העבודה: "אינני יכול להתעלם מהתבטאויותיו הקשות של יו"ר המפלגה כלפי"

ח"כ איתן ברושי הודיע כי החליט שלא להתמודד בפריימריז על מקום לרשימת העבודה לכנסת ה-21 כנציג מחוז הקיבוצים.

בהודעה ששלח פירט ברושי את תפקידיו הציבוריים לפני היבחרו לכנסת ואת היותו "נציג נאמן של החקלאות וההתיישבות בכנסת", וכי החלטתו על פרישתו מהעבודה מגיעה לאחר מצבה של המפלגה תחת הנהגתו של אבי גבאי:

"מצבה הנוכחי של מפלגת העבודה מדאיג אותי מאד ויש חשש האם היא תוכל לחזור להנהגת המדינה. קיים ספק האם מפלגת העבודה במתכונתה הנוכחית תוכל עוד להיות הבית של ההתיישבות והחקלאות, ויש לכך ביטוי במקומות המיועדים לנציגי המושבים והקיבוצים ברשימה לכנסת הבאה".

ברושי הוסיף עם ביקורת חריפה על התנהלותו של גבאי כיו"ר העבודה: "אינני יכול להתעלם מהתבטאויותיו הקשות והבלתי אחראיות של יו"ר המפלגה כלפי, התבטאויות אשר בגינן השופט מתח עליו ביקורת קשה בדיון המקדמי שנערך בבית המשפט במסגרת תביעת הדיבה שהגשתי נגדו.

"בחודשים האחרונים, עברתי סדרת טיפולים רפואיים המחייבים אותי בעת הזו לתת עדיפות לסוגיית הבריאות. בנסיבות הקיימות ובתיאום עם משפחתי, החלטתי שלא להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-21".

מוקדם יותר הבוקר (רביעי) הודיעה גם איילת נחמיאס ורבין כי לא תתמודד בפריימריז בעבודה. "החלטה קשה", כתבה בהודעה לעיתונות שהוציאה, זאת בשל מחלוקת קשה עם יו"ר המפלגה אבי גבאי ומצבה הפוליטי העגום של מפלגתה.

ורבין התייחסה לאחרונה בראיון לחדשות עשר למצבה הפוליטי הקשה של מפלגתה, וכאשר נשאלה האם היא מתכוונת לעזוב את המפלגה היא פרצה בבכי בשידור חי.

כזכור, ביולי השנה החולפת, הייתה קשורה פרשה שעירבה את שני הפורשים כאשר במהלך סיור שטח של המפלגה, נגע ח"כ איתן ברושי באופן לא הולם בחברתו לסיעה איילת ורבין.

לאחר הפרשה נחמיאס ורבין מסרה: "למרות עוגמת הנפש שנגרמה לי, קיבלתי לאחר לבטים את התנצלותו של ברושי ואני סבורה שהבין את חומרת המעשה". ברושי מסר בתגובה: "מיד בתום האירוע התנצלתי על התקרית. מחווה שהייתה אמורה להיות חברית יצאה בצורה הפוכה לחלוטין, וברגע שהבנתי את הטעות התנצלתי עליה מעומק ליבי".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
המטריד הסידרתי
יחיאל | 16-01-2019 19:50
איזה אבידה? המטריד הסידרתי לא יתמודד? כאילו מישהו ממתין לו בכנסת.
האם פרישת ורבין אחר ברושי מצביאה על הטרדה?
עידו | 17-01-2019 7:26
קשה להאמין
2
ברושי
יחיאל | 16-01-2019 20:09
איך אתה עוזב אותנו? אתה התקווה שלנו לעתיד טוב יותר. מה נעשה בלעדך גאון שהשמש זורחת לך מהישבן. הכח הכי מבריק שהיה למפלדה העלובה הזאת. נותרנו יתומים בלעדיך.