ארה"ב: כך נשמעה השיחה על מציאת הנערה שנחטפה - סרוגים

ארה"ב: כך נשמעה השיחה על מציאת הנערה שנחטפה

משטרת וויסקונסין פרסמה תיעוד של שיחת הטלפון בה התבשרו על מציאתה של ג'יימי קלוס, הנערה בת ה-13 שנעדרה במשך שלושה חודשים לאחר שנחטפה מביתה. התושבת ההמומה סיפרה כי מצאה את הנערה בוכה: "את חייבת לעזור לי"

ארה"ב: כך נשמעה השיחה על מציאת הנערה שנחטפה
  הנערה החטופה ג'יימי קלוס (צילום: מתוך טוויטר)

ארה"ב בהלם: משטרת וויסקונסין פרסמה היום (רביעי) תיעוד של שיחת הטלפון שבה התבשרו על מציאתה של ג'יימי קלוס, הנערה בת ה-13 שנעדרה במשך שלושה חודשים לאחר שהרוצח ג'ייק פטרסון פרץ לביתה, רצח את הוריה – וחטף אותה.

על פי הודעת המשטרה, קלוס נמצאה לפני כשבוע לאחר שברחה מביתו של החוטף, כשהתושבת כריסטין קסינסקס חייגה למשטרה ואמרה כי מצאה את הנערה שכל המדינה חיפשה. "היי, יש כאן בבית שלי גברת צעירה, והיא אומרת שהשם שלה הוא ג'יימי קלוס" אמרה למוקד 911.

האזינו לשיחה המלאה:

המוקדנית ההמומה ניסתה לוודא כי באמת מדובר בנערה הנעדרת, ושאלה האם היא ראתה תמונה שלה. קסינסקס ענתה בתגובה: "כן, זאת היא. אני בטוחה במאה אחוז שזאת היא". עוד הבהירה כי קלוס לא תכננה לברוח ממנה.

בהמשך סיפרה למשטרה כיצד מצאה את הנעדרת. "טיילתי עם הכלב, כמעט הגענו הביתה, ופתאום ראיתי אותה צועדת אליי בוכה ואומרת 'את חייבת לעזור לי, את חייבת לעזור לי'. היא אמרה 'הוא רצח את ההורים שלי, אני רוצה הביתה. תעזרי לי'" סיפרה. "היא לא ידעה איפה היא, וכשראיתי אותה היא שאלה אותי ללא הפסקה- 'איפה אני? איפה אני?'. אמרתי לה שהיא בוויסקונסין".

קלוס הוסיפה ואמרה כי ברחה מביתו של הרוצח כשהוא יצא, מתוך ידיעה שהוא חוזר בחצות באותו הערב. קסינסקס וג'ין נאטר, האישה הראשונה שבה נתקלה ג'יימי בבריחתה, הביאו את הנערה אל ביתם, והונחו על ידי המשטרה לנעול את הדלתות עד להרגעת השוטרים.

כזכור, ג'יימי קלוס נחטפה באוקטובר מביתה בעיירה בארון שבוויסקונסין, אחרי שהוריה נורו למוות. הרוצח החזיק אותה בשבי בביתו בעיר גורדון במשך 88 יום, במהלכם המשטרה ערכה חיפוש נרחב אחריה- שכן לא היה ברור לאן היא נלקחה. בשבוע שעבר קלוס הצליחה לברוח מביתו והתחילה ללכת ברגל לכיוון בארון, והרוצח שחטף אותה נעצר על ידי המשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו