"זקוק למחילה": אהוד בנאי בשיר מיוחד לאשתו• צפו - סרוגים

"זקוק למחילה": אהוד בנאי בשיר מיוחד לאשתו• צפו

הזמר והיוצר אהוד בנאי משיק סינגל חדש בשם "זקוק למחילה", שיר אישי ומרגש שכתבה בתו מרים, והוא הלחין וביצע. "זה התחיל במשהו שאמרתי לאשתי בסעודת ליל שבת, אמרתי ושכחתי" - צפו

"זקוק למחילה": אהוד בנאי בשיר מיוחד לאשתו• צפו
  (צילום: מתוך יוטיוב)

"זה התחיל במשהו שאמרתי לאשתי בסעודת ליל שבת, אמרתי ושכחתי" מספר אהוד בנאי "אבל הילדה שבגרה זכרה וכתבה, והמילים שלה כמו יצאו מתוכי, נותנים ביטוי למשהו כמוס, שאין בו מילה".

בנאי החליט להלחין ולבצע את השיר שכתבה בתו מרים והתוצאה מרגשת. את השיר "זקוק למחילה", משיק בנאי עם קליפ מיוחד ומושקע שגורם להתחבר לסיפור שעומד מאחוריו.

"איזה כיף שאבא שלי לקח את הטקסט הזה ועשה לו את הפעולה הפילאית הזו שנקראת הלחנה" מספרת מרים בנאי וחושפת "זהו שיר על הרגעים 'הקטנים' של החיים, הנחמה שבהם והרצון להתנחם בהם. זהו שיר על כאבי הנפש שלנו והתקיעות שמבקשת הבנה ונחמה קודם כול מעצמינו אבל גם מהאנשים הקרובים לנו ביותר".

(מילים: מרים בנאי | לחן : אהוד בנאי | הפקה מוסיקלית: גיל סמטנה)

מרים מספרת על הרגע שהוביל אותה לכתוב את השיר: "קידוש בליל שישי והמשפחה סביב השולחן. אחיות שלי עברו את אמצע העשרים. אני תיכף באמצע השלושים, מגיעות לבית ההורים לשבת כמו חלק מדור שלם שבמובנים מסוימים כאלו ואחרים עדיין ״הילד בן שלושים״…

אמא אוכלת לאט, תמיד מסיימת אחרונה. אבא שלי בהומור האופייני לו אומר לה – אני תקוע בסיקסטיז ואת במנה הראשונה ובראש שלי מתחיל להיכתב איזה שיר, השבת יוצאת ואני כותבת אותו".

ואם תהיתם על שם השיר, מרים מספרת על ההשראה והסוד המיוחד שיש במילה מחילה "לאחר לפני תפילת נעילה, שהייתי בה השנה, שמעתי פירוש יפייפה ואחר למשפט ״המצא לנו מחילה בשעת הנעילה״

שמעבר לבקשת מחילה כסליחה, ישנה בקשה שבזמן שהשערים ננעלים והגורל נחתם, שאלוהים ימציא לנו את המחילה שלנו בעולם, את המקום שלנו, את הפתח הזה דרכו יכנס האור. שנזכה למחילה כולנו כאחד" מסכמת מרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו