מסתמן: שקד תעיד בפרשה שמסעירה את מערכת המשפט

מסתמן: שקד תעיד בפרשה שמסעירה את מערכת המשפט

שרת המשפטים שלא לקשורה לפרשה שמטלטלת את מערכת המשפט תוזמן להעיד במשטרה, כמו בכירים נוספים במערכת המשפט בפרשה שפרטיה אסורים בפרסום

שקד תעיד בפרשה שמסעירה את מערכת המשפט
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

לפי הדיווחים, שרת המשפטים איילת שקד שלא לקשורה לפרשה שמטלטלת את מערכת המשפט תוזמן להעיד במשטרה, כמו בכירים נוספים במערכת המשפט.

יש להניח שרוב חברי הוועדה לבחירת שופטים, ואף נשיאת העליון אסתר חיות יצטרכו בקרוב למסור עדות פתוחה במשטרה.

מוקדם יותר הבוקר התייצבו חוקרים במשטרה באופן חריג בביתו של הגורם העומד במרכז הפרשה שפרטיה אסורים בפרסום וחקרו אותו באזהרה. בתוך כך, היועץ המשפטי לממשלה אישר לזמן לתשאול בכירים במערכת המשפט.

בהמשך היום על פי ההערכות, המשטרה צפויה לפנות לבית המשפט בכדי להסיר חלקית את צו איסור פרסום שהוטל על כלי התקשורת מחשש לשיבוש החקירה, לאחר שהאורך אתמול בחודש נוסף.

הפרשה מתמקדת בין היתר נגד אחת הדמויות החזקות במערכת המשפט שנלקחה כאמור הבוקר יחד עם מעורבים נוספים לחקירה ביחידת להב 433.

השר גלעד ארדן אמר הבוקר בערוץ 13 כי "אני לא נופל מהכיסא כשאני שומע את השמועות", אולם רק מעט מן המעורבים יודעים את פרטי החקירה האמתיים בהן שרת המשפטים איילת שקד שלא קשורה בשום צורה לפרשה וכן נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ופרקליט המדינה שי ניצן.

אתמול התרחשה דרמה נוספת בעקבות הסתבכויותיו של ראש הלשכה עו"ד אפי נווה, כאשר המשנה לראש לשכת עורכי הדין ושניים מסגניו: עו"ד משה טייב, מעיין אמודאי ושחר אורגד – הודיעו כי אינם יכולים להמשיך לכהן בתפקידיהם בעקבות המצב שנוצר לאחרונה.

במכתב שנשלח מטעמם לראש לשכת עורכי הדין אפי נווה נכתב: "התנהלותך בחודשים האחרונים אינה תורמת לכבוד המקצוע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אפי נוה
התמים | 16-01-2019 9:22
ראש לשכת עורכי הדין, הכוחני ובעל הברית של השרה שקד, על פי השמועה קיים קשרים לא נאותים ופעל לקידום מקורבים. נכון או לא - נדע בקרוב.....
שמורה אצלי תמונה שלה עם אפי נווה, חולצה עם
כפתורים פתוחים | 15-02-2019 5:42
זו הצנועה והחסודה, אישה כוחנית רעה ומחטיאה ביחד עם בנט, למה האתרים וואלה ווינאט מעולם לא כתבו על הצמד הזה את האמת, היכן מעל מיליון שח שבנט התמודד מול עצמו בינואר 20015 כש הרב שמעון אור יצא מהתמונה, זה לפי דוח המבקר, איפה העיתונות, אתם יודעים איפה היא, היא שרויה עמוק עמוק בריקבון של עצמה.
השרה שקד בדרכה לכלא לכן עזבה את הבית היהודי?
עמוס | 16-01-2019 10:47
כך חשים רבים
בדרך פלא, קידם את אותם מועמדים של שקד
מוזר ומעניין | 16-01-2019 9:34
איילת ידעה, היא לא ידעה!
2
מגדל השן
ביצ'ה בטטה | 16-01-2019 9:34
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר מערכת המשפטים בימים עברו הטתה משפטים ולא היתה בה יושרה וגם כיום היא פגומה.קחו לדוגמה פרשת חטיפת ילדי תימן
3
סוף סוף הבנתי איך ניראה D9 כמטפורה
נהג טרקטורון | 16-01-2019 9:48
החכ יוגב קרא לעלות על בית המשפט בD9 ואחכ הסביר שזאת מטפורה. אז מסתבר שיש כאלה שהבינו למה הוא התכוון ועלו על בית המשפט עם D9 מטפורי.
4
פרשת שוחד, מינוי שופטים, ושוחד מיני
איילת חיילת | 16-01-2019 9:59
הליכוד ושקד רומסים ומשחיתים את מערכות השילטון והחוק, ואחר כך מלינים על כך שאין בהם אמון וצריך רפורמה. על זה נאמר הקוזאק הניגזל טובל ושרץ בידו.
5
השיבה שופטינו
אבו נאצר | 16-01-2019 11:58
הוא שאמרנו, שיטת בחירת השופטים פותחת פתח לשחיתות, חבר מביא חבר היא שיטה פסולה.