דרישה: לפטר את הרופא שאמר שלא יטפל בנתניהו - סרוגים

דרישה: לפטר את הרופא שאמר שלא יטפל בנתניהו

מכתב למנהלת בית החולים הלל יפה, ועצומה שמחתימים צעירי הליכוד, קוראים לפטר את ד"ר ריבר: "באמירותיו שבר את אמנת הרופאים ואף הסית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו"

דרישה: לפטר את הרופא שאמר שלא יטפל בנתניהו
  (Photo by Yonatan Sindel/Flash90)

עו"ד זיו אגמון, המתמודד במשבצת הגליל והעמקים בליכוד שיגר היום מכתב לד"ר מיקי דודקביץ' מנהל בית החולים הלל יפה בחדרה וקרא לו לפטר את ד"ר ירון ריבר. "לא רק שמדובר בהתנהגות שמנוגדת לשבועת הרופאים העולמית", כותב אגמון, "אלא שמנוגדת לחוק לא תעמוד על דם רעך"

על פי עדויות שהגיעו ל-"ישראל היום" ופורסמו הבוקר, (שלישי), מנהל המחלקה הנוירולוגית בביה"ח הלל יפה, ד"ר ירון ריבר, אמר לרופאים ולאחיות במחלקה, כי אם נתניהו יפונה לבית החולים הוא יסרב לטפל בו. נזכיר, כי בית החולים 'הלל יפה' הממוקם בחדרה הוא בית החולים הקרוב ביותר לביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המתגורר בקיסריה, כך שבמקרה חירום רפואי יפונה נתניהו אליו לקבלת טיפול.

(מתכתב למנהל ביה"ח הלל יפה)

במקביל לכך צעירי הליכוד הפיצו עצומה בפייסבוק בה הם קוראים לפטר את ד"ר ריבר. "ד"ר ירון ריבר מבית חולים הלל יפה, באמירותיו שבר את אמנת הרופאים בו הם מתחייבים לטפל בכל אדם באשר הוא, ואף הסית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אנו קוראים להנהלת בית החולים לפטר אותו לאלתר", הם כותבים בעצומה.

ד"ר ירון ריבר (צילום: יוטיוב/ Brain Train)

מביה"ח הלל יפה נמסר בתגובה לפרסום הבוקר: "ד"ר ריבר הוא רופא משכמו ומעלה ואינו איש פוליטי. דעותיו האישיות לכאן ולכאן – אין בהן עניין או דבר למול העובדה שהוא מסור למטופליו ולעולם ייתן טיפול רפואי לכל אדם באשר הוא. כל אמירה אחרת מגוחכת והוצאה מהקשרה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בולשביקים, מה עם חופש הביטוי ?
בושה | 15-01-2019 17:38
סותמי פיות מגוחכים
2
ביבי מוכן לטפל פסיכולוגית ברופא הלז
עמוס | 16-01-2019 0:59
אקווה כי המערכת תאשר את ניסוחי