ההצעה של פעילי הבית היהודי לאיילת שקד - סרוגים

ההצעה של פעילי הבית היהודי לאיילת שקד

פעילים במפלגת 'הבית היהודי' פנו לשרת המשפטים איילת שקד לחזור למפלגה ולעמוד בראשה. שקד סירבה להצעה ואמרה כי היא מחוייבת להצלחת מפלגת 'הימין החדש'

author-image
ההצעה של פעילי הבית היהודי לאיילת שקד
  (צילום: יוסי זליגר/ פלאש90)

במפלגת 'הבית היהודי' טרם התאוששו לגמרי מפרשיתם של נפתלי בנט ואיילת שקד מהמפלגה, ושבועיים וחצי אחרי המפץ טרם ידועה זהות הדמות שתנהיג את המפלגה בבחירות הקרובות שייערכו בעוד פחות משלושה חודשים.

לאחר שלל שמות שנזרקו לאוויר, ביניהם גם זה של ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, שביקש שהות להשיב להצעה לעמוד בראשות המפלגה, הבוקר (שני) מדווח בעיתון 'ידיעות אחרונות', כי פעילים במפלגה פנו ללא אחרת מאשר איילת שקד וביקשו ממנה לחזור למפלגה ולעמוד בראשותה. כזכור, מספר ימים לאחר המפץ, פורסם כי שקד לא נקטה במהלך הפיצול בלב שלם וכי יש בלבה חרטה. עם זאת משלכתה של שקד נמסר כי היא מסרבת להצעה.

בתגובה לכתבה כפי שפורסמה ב'ידיעות' נמסר מלשכתה של שקד כי "שקד הקימה יחד עם בנט את מפלגת הימין החדש ונחושה להביא להצלחתה. קיומן של שתי המפלגות תגדיל את הימין האידיאולוגי".

מאז פרישתם של בנט ושקד, אליהם הצטרפה גם חברת הכנסת שולי מועלם, נותרו בבית היהודי- האיחוד הלאומי 5 חברי כנסת- מוטי יוגב, הרב אלי בן דהן, ניסן סלומינסקי, אורי אריאל ובצלאל סמוטריץ'. הערב יקבעו חברי מרכז האיחוד הלאומי האם אורי אריאל יהיה זה שיוביל את המפלגה גם בבחירות הקרובות, או שמא יהיה זה בצלאל סמוטריץ' שיזכה בשרביט ההנהגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בושה וחרפה
לביא | 14-01-2019 10:11
אחרי שהוכח כבר, שמה שמעניין את שקד ובנט זה ימין נטו, בלי שום מחוייבות ליהדות אורטודוקסית אתם עדין מחזרים אחריהם?
2
כמו אלה שנשארים מנויים של הוט
א | 14-01-2019 10:45
גם אחרי שהוט רימו אותם
3
עידוד לסמוטריץ וחבריו
מלכה | 15-01-2019 19:32
בהתלחה
4
גם עכשיו אתם רוצים אותה?
ישעיהו | 16-01-2019 14:31
אחרי שהוכח שבעל בריתה המרכזי במערכת המשפט הוא מושחת עד היסוד? אחרי שהוא עזר לשקד להכניס שופטים לא ראויים לבית המשפט בכל הדרגים? האם היהדות בעיניכם איננה דת מוסרית?