תיעוד: חילוץ הנוסעים שנלכדו בג'יפ בנחל חילזון - סרוגים

תיעוד: חילוץ הנוסעים שנלכדו בג'יפ בנחל חילזון

פחות משבוע אחרי שלוחם צה"ל אביתר יוספי, נהרג בנחל חילזון, הבוקר שני ג'יפים עמוסי נוסעים נלכדו בכניסה לנחל. כוחות הצלה וכיבוי ביצעו פעולות חילוץ ומשו את הנוסעים מהמים

author-image

(צילום: דוברות כיבוי האש)

לפני זמן קצר (שני) התקבל דיווח על שני ג'יפים מלאי נוסעים שנלכדו בתחילת נחל חילזון מתחת לכביש 804. למקום הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי הכוללים את יחידת היל"מ ( חילוצים מיוחדים) של תחנת גליל מרכזי. הצוותים במקום האירוע ביצעו פעולות חילוץ ומשו את הלכודים מהמים.

מפקד התחנה טפסר משנה שחר צאירי ומפקד המחוז טפסר ניזאר פארס נמצאים במקום האירוע.

(צילום: דוברות כיבוי האש)

מהמשטרה נמסר כי שני הנהגים נלכדו ברכביהם בזמן שנסעו מתחת לגשר לוטם ושקעו במים וזאת בשל עליית נחל חילזון על גדותיו.

שוטרי משטרת ישראל חוסמים את הדרך המוצפת במטרה למנוע הישנות המקרים. עוד נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל קוראת לציבור הנהגים לנהוג בזהירות ולא להיכנס למים שהעומק שלהם לא ידוע, גם אם נוהגים ברכבי שטח".

(צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו לוחם צה"ל אביתר יוספי לאחר שנפל לנחל חילזון ונסחף עם הזרם. לאחר שעה של חיפושים הוא אותר בנחל כשהוא ללא הכרה. צוותי הרפואה בבית החולים רמב"ם בחיפה נאלצו לקבוע את מותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הביב
מלך | 14-01-2019 9:49
עכשיו לא הגון להגיש כיתבי אישום כי זה לפני בחירות.... אחרי בחירות גם לא טוב להגיש כתב אישום כי מרכיבים קואליציה לפחות חצי שנה... ואחרי כן גם לא טוב כי מתחיל משא ומתן עם אבו מאזן... וגם אחרי כן לא טוב כיתבי אישום כי יש מצב חירום. לאומי בקיצור בבית אבות כשמנדנבליט יגיע לשם זה הזמן לכיתבי אישום. תוך שלוש ארבע חמש שנים נדע אם בתוך שש עד שבע שנים זה הזמן המתאים לכיתבי אישום נתניהו ידע מה קורה עם אישתו של בנט עם הצוללות הוא לא ידע כלום