תכירו: זהו המנכ"ל החדש של עיריית ירושלים - סרוגים

תכירו: זהו המנכ"ל החדש של עיריית ירושלים

לאחר שבחן בשבועות האחרונים מספר מועמדים לתפקיד, ראש עיריית ירושלים משה ליאון מינה את מנכ"ל הטוטו היוצא איציק לארי לתפקיד מנכ"ל העירייה החדש: "האיש הנכון במקום הנכון"

author-image
תכירו: זהו המנכ"ל החדש של עיריית ירושלים
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

לאחר שבחן בשבועות האחרונים מספר מועמדים לתפקיד, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הודיע היום (ראשון) כי מנכ"ל הטוטו היוצא איציק לארי נבחר לתפקיד מנכ"ל העירייה החדש, זאת בכפוף לאישור של משרד הפנים ומועצת העיר.

לארי בן ה-54 מתגורר בשכונת בית הכרם בבירה. ב-8 שנים האחרונות הוא כיהן כמנכ"ל הטוטו, והצליח להביא להכפלת הכנסות הטוטו מ 1.5 מיליארד ש"ח ל- 3 מיליארד ש"ח כיום. כתוצאה הוקמו בשנים אלה במימון הטוטו אלפי מתקני ספורט בכל הארץ, כשלארי היה שותף מרכזי בגיבוש והובלת תכנית המתקנים הלאומית הרב שנתית בהיקף 5.5 מיליארד שקל.

"מלאכת איתור מנכ"ל חדש לעירייה הושלמה היום ואני שמח על כך.לארי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יש מאחוריו עשייה והישגים אדירים, הוא ירושלמי והעיר ותושביה יקרים ללבו. אני משוכנע שעל פי החזון שלי יוביל לארי את העירייה למצוינות למען תושבי ירושלים" אמר ליאון. "אני מודה לאמנון מרחב על עבודתו למען העיר והעזרה בחודשי הקליטה הראשונים ומאחל לו בהצלחה בהמשך".

בתגובה לבחירתו, אמר לארי כי הוא "מודה לראש העיר על האמון שהוא נותן בי והזכות שהוא מעניק לי. אני מודע לאתגר העצום שבתפקיד ומתחייב לפעול בהתאם למדיניות ראש העיר למען תושבי ירושלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שירות בלתי נסבל בעיריית ירושלים
אייזיק | 04-02-2021 13:18
פניתי למבקרת העיריה, למנהל הארנונה , עם מסמכים המוכיחים על בלאגן אדיר בשירות במחלקת ארנונה. המערכת הממוחשבת בעייתית, השירות הטלפוני עוד יותר בעייתי כי הם לא מזינים תוכן פניות ולכן צריך בכל פעם להסביר מחדש , להעביר מסמכים מחדש וכו'. פשוט זילזול אדיר. אין למי לפנות , אין פניות ציבור, אין מבקר עירייה, ואין קבלת קהל בגלל קורונה. אף אחד מהם לא טרח להשיב. העיריית אחרות נערכו לתת שירות מעולה בתקופת הקורונה. בירושלים נשארו מאחור וחבל. מקוה שמנכל יעיר את העובדים וידאג לשיפור המצב. האם בגלל קורונה משביתים עיריה ? זה לא שירות חיוני ?