תוצאות הלאומיאדה: נתניהו רה"מ חרף כתב אישום, בנט ושקד לא רצויים

תוצאות הלאומיאדה: נתניהו רה"מ חרף כתב אישום, בנט ושקד לא רצויים

69% חושבים שראש הממשלה צריך להישאר בתפקידו גם אם יוגש נגדו כתב אישום; 44% רוצים לשריין את בנט ושקד בליכוד ואיזה ח"כ ושר זכו במקומות הראשונים? כל התוצאות מהלאומיאדה

תוצאות הלאומיאדה: נתניהו רה"מ, בנט ושקד לא רצויים
  (צילום: י' צילומים, "הלאומיאדה")

הפריימריז המדומים של ה"לאומיאדה" הוכרעו והערב (שבת) פורסמו תוצאות המדגם. 44% חושבים שלא צריך לשריין מקום למפלגת "הימין החדש" של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד ברשימת הליכוד.

בהרחבה, 23.1% טענו שאסור להסתכן בשריפת קולות, גם על כל אחד בנפרד נשאלו הנוכחים כשלאיילת שקד הצביעו 17.3% ולנפתלי בנט רק 1.9% אותם היו רוצים לראות בליכוד.

69% חושבים שראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להישאר בתפקידו גם אם יוגש נגדו כתב אישום, בעוד ללכת למשאל עם ושהציבור ייקבע הסכימו 11.2%, להתפטר מתפקידו ענו 9.9% ואין לי דעה בנושא 9.5%.

על שאלת השריונים זכו הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ותת אלוף במילואים גל הירש שקיבלו את מירב הקולות.

בתוצאות פריימריז חברי הכנסת, פורסמה רשימת כל חברי הכנסת של המחנה הלאומי. אתם תראו את הנבחרת של ה-15 הראשונים. אך ללא הדירוג פנימי. ברשימה נמצאים יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, אחריו דוד ביטן, יואב קיש, סגנית השר ציפי חוטובלי ודודי אמסלם.

לפי הסדר נמצאו גם: הח"כים מיקי זוהר, ענת ברקו, נאווה בוקר, אבי דיכטר, אברהם נגוסה  שיוכל להתמודד במשבצת עולה. כמו כן, נורית קורן, אורן חזן, שרן השכל ואמיר אוחנה – צמד הליברלים בליכוד.

שימו לב כי לרשימה הסתננה חה"כ אורלי לוי אבוקסיס שהייתה היחידה שלא מהליכוד למצוא את עצמה בנבחרת.

עם זאת, אלו תוצאות כאמור מדומות כאשר רק ב-  5 בפברואר, ייערך הפריימריז הקובע את הרשימה האמתית שאליה המתמודדים שאופים – מקום ריאלי ברשימה לכנסת.

הלאומיאדה נקראה עד לשנה שעברה בשם ליכודאידה – סוף שבוע ארוך באילת, אליו יורדים כל השרים וחברי הכנסת המועמדים והמתמודדים, המתפקדים והמצביעים כדי לראות ולהיראות. השנה, קיבלה הלאומידה חשיבות יצרה בשל המועד הקרוב לפריימריז במפלגה והבחירות הארציות בכלל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
כעובד מצודת זאב לשעבר שקרניהו והימין ירצו
אקדמאי אשכנזי נאה | 12-01-2019 20:37
מאסר עולם מידי יהיה רטש ממשלה ושרה אתיופים ואמצא השנה משרה משאדית מלאה ב7500 של בחודש ואשה יה חכמה ונחמדה ואטוס לני יורק הקיץ הזה
עם ישראל מודה לבורא כל יום ששלח לנו את ביבי
עמוס | 17-01-2019 12:28
יהי ה' עמו כל הימים למען עם ישראל תורת ישראל ומדינת ישראל
2
בושה
שי | 12-01-2019 20:49
נתנהו עם 0 עשיה להתישבות ששחרר את הישוב עמיחי אחרי שהוציאו לו את הנשמה בפינצטה וכנל עם ה'ההבטחה' שלו בבית אל.
3
מרוקיאדה יותר מתאים
שמעון | 12-01-2019 21:24
מרוקיאדה בסקרים
למה מה אתה חושב שיהודי "מרוקאי" של טוב
אשכנזיה | 13-01-2019 8:57
לידיעתך יש מלא מהגרים מפולים שברחו ועברו למרוקו, כל היהודים הם שווים בני שווים ולצערי יש כאלה שהם חושבים שאם דורכים על משהו הם עולים... הם האפסים הגדולים
4
רוב מוחץ יותר מאלפיים הכריזו
רוב מוחץ | 12-01-2019 21:49
רוב מוחץ יותר מאלפיים ליטאים בטלזסטון הכריזו כי אין להם חלק באלוקי יענקוש קנייבסקי ומשה גפני. קרה כאן משהו שאיש לא חלם, גם אלו שידעו כי בטלזסטון לא יהיה כמו בירושלים אבל למספרים כאלו אפילו בחלום רחוק לא האמינו. במטה של דגל התורה היו משוכנעים כי ישיגו קרוב ל-80 אחוז של כל העיר במיוחד כששס נרתמה בכל הכח להצלחתם, ובכל זאת קרה כאן משהו שחייב לזעזע את העולם הליטאי ובמיוחד את ראשי דגל התיייירה. מי שילמד את התוצאות ימצא נתון שחייב להדאיג מאוד. בעיר שכמעט כולה ליטאית, ואותם כמה מאות ספרדים עבדו בכל כוחם למען מועמד דגל התורה, יותר מאלפיים בלעה איש לא שמעו בקול רבני דגל התייייירה. כמעט אלף שהצביעו למועמד שהתמודד נגדם, שגם הוא ליטאי, ויחד עמו עוד יותר מאלף תושבים שכלל לא השתתפו בבחירות. כאן צריך לזכור כי מעולם בעיר הזו לא היה קמפיין כזה של כל כך הרבה רבנים שהזהירו ואף שיגרו קללות ואיומים על עתיד הילדים של מי שלא יצביע למענם, ובכל זאת יותר מאלף החליטו על שב ואל תעשה, לא רצו בשום אופן לתמוך במועמד שלהם. מדובר במי שלא רצו להצביע למועמד נגדי כאשר הרבנים מזהירים בצורה שכזו, אז הם נהגו בשב ואל תעשה. רוב מוחץ של ליטאים בטלז סטון אמרו לא להנהגה של דגל התורה וזאת למרות הכינוס הגדול עם גדולי רבני הליטאים, איך קרה דבר כזה? האם שבוע לפני כן האמין מי שזה יכל לקרות? אם נשמע את דברי יצחק רביץ לאחר הבחירות הוא מופתע ואומר במפורש שלא האמין שיהיו כל כך הרבה שיאמרו לא לגדולי הליטאים. כאן למדנו את האמת הליטאית. בירושלים ובמקומות אחרים היכן שהתמודדו נגד החסידים היו מי ששאלו האם באמת הליטוואקעס הפכו להיות חסידים? אז בא טלז סטון ולימד אותנו שהם רחוקים מאוד מכך, כאשר לוחמים בחסידים הם מתייצבים, אבל כאשר המאבק הוא פנימי ראשי דגל התורה יכולים לשכוח מרוב הציבור שלהם, בטלז סטון אמרו לא להנהגה שלהם.
5
מי יכול להאמין להם? הם יכולים לפתע לנטוש
עמרם | 13-01-2019 2:27
גם את הליכוד!
6
בליכודידאה ימשיכו לתמוך בביבי גם שיהיה בכלא
בהחלט | 13-01-2019 8:55
את אולמרט זרקו מייד, אבל לא את הקייסר לאת אמלדה מרקוס.
7
אולי תזיזו את התחת ותתחילו להילחם לעזרת נתניה
ירדן | 13-01-2019 10:55
סומכים עליו שיסתדר לבד, אחכ יבואו בדרישות למשרות ותפקידים בממשלה. עלובים שכמותכם. בשבילו אתם צריכים להילחם מלחמת חורמה - אבל בדרך אינטליגנטית, בחריפות מחשבה, בתיחכום ובחוכמה. אתם צריכים ויכולים (!!!) לעקור הרים בשבילו. זה מה שהוא עושה בשבילכם, בשביל כולנו, כל השנה.