אחרי הוויתור האמיץ: הרשת מצדיעה לעומר אדם

אחרי הוויתור האמיץ: הרשת מצדיעה לעומר אדם

אחרי שהחליט לוותר באומץ על ההזדמנות להופיע בפני מיליוני צופים בגלל השבת, הזמר עומר אדם זוכה לחיבוק ענק מהרשת. השר אריה דרעי מסר לעומר: "משוכנע שבזכות שמירת השבת, תמשיך להצליח ולעשות חיל"

"למה שומר שבת לא יכול להופיע באירוויזיון בישראל?"
  (צילום: מתוך יוטיוב)

הרשת מצדיעה לעומר אדם: לאחר שמוקדם יותר היום נחשף כי הזמר המצליח בישראל, החליט לוותר על הזדמנות חייו להופיע באירוויזיון מול מיליוני צופים בעולם, בעקבות שמירת השבת.

הרשת כמובן לא נותרה אדישה להחלטה האמיצה של עומר אדם ומאות גולשים חיזקו והביעו את תמיכתם והערכתם אליו, ביניהם: השר אריה דרעי ואשת התקשורת סיון רהב מאיר.

דרעי לעומר: "אני משוכנע שבזכות שמירת השבת, שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל"

השר דרעי שכבר הביע בעבר את תמיכתו באדם, חיזק את החלטתו וצייץ:  "יישר כוח עומר אדם, מרגש לקרוא זאת. אני משוכנע שבזכות שמירת השבת, שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל"

גם אשת התקשורת סיון רהב מאיר, הצטרפה לחזק את ההחלטה של עומר אדם ומסרה "מצטרפת לכל המשבחים את עומר אדם על ההחלטה. כל הכבוד, לא מובן מאליו" והוסיפה כנקודה למחשבה: "מציעה לנסח מחדש את הכותרת: למה זמר שומר שבת לא יכול להופיע באירוויזיון במדינת ישראל?".

(צילום מסך מתוך טוויטר)

כזכור הזמר עומר אדם נבחר להופיע באירועי האירוויזיון, שיתקיים בתל אביב, לצד הופעותיהן של הזוכות בתחרות נטע ברזילי ודנה אינטרנשיונל. אך לאחר פגישה עם מפיקי האירוויזיון, הסביר מנהל יחסי הציבור שלו, עופר מנחם כי החליט לוותר על ההזדמנות: "לאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר למרות הכבוד הגדול לא לקחת חלק באירוע והוא מודה מקרב לב על הפניה".

זו לא הפעם הראשונה שעומר מוכן לסרב על הצעות ענק, בגלל שמירת השבת. כזכור לפני כשנתיים סירב עומר להשתתף בפסטיגל וגרם למפיקי הפסטיגל לבטל את כל ההופעות בשבת כדי שיוכל להשתתף ואף להרוויח מהעניין כמיליון ש"ח.

גם מערכת התרבות של סרוגים מצדיעה לעומר אדם על ההחלטה האמיצה ומחזקת את ידו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מאותה סיבה ששומר שבת לא יכול לעשות סקי
ברור | 10-01-2019 17:39
בשבת. המדינה בינתיים היא מדינה חילונית ולא מדינת הלכה. לפחות עד ששולי מועלם תהיה ראשת הממשלה.
2
הבעיה היא לא השבת!
בני פרידלר | 10-01-2019 20:57
תרבות האירוויזיון היא לא קשורה רק ליהדות! היא מנסה לתמוך בהחרבת המין האנושי על ידי הפיכתם של יצורי אלוקים למנותחים אשר משנים את המשכיות העולם לחיים של פורקן מיני חולני... ראו שכהן יהודי שנהפך לדנה אינטרנשיונל קיבל בתמורה ניצחון וגם הוזמן להשתתף בתחרות השנה בישראל עם קבלת תשלום שרב אמני ישראל חולמים להרוויח בשנת עבודה...
3
עומר אדם
תמרי | 10-01-2019 21:32
עומר אדם !!! בן אדם מדהים עים אישיות מיוחדת ..... אהוב על כולם וזה לא סתם , לא מדבר לשון הרע על אף אדם , לא מסתכסך עים אף אדם , ותמיד עחם החיוך הכובש שלו , ד עזרת השם לא ירד לך מהפנים . תאמין לי אדם אתה לא מפסיד שאתה לא מופיע בשבת , לכן השם יתברך מחזיר לך כפל כיפליים , ורואים את זה בלוח זמנים והביקוש שיש לאנשים שרוצים אותך . אוהבים אותך עומר אדם !! נשמה טובה !!!