אביו של העצור האחרון בשב"כ: "ננצח את הרשע הזה"

אביו של העצור האחרון בשב"כ: "ננצח את הרשע הזה"

אביו של הנער שהוארך מעצרו ב-6 ימים בשב"כ, ולא שוחרר יחד עם ארבעת הנערים האחרים: "רק הבן שלנו - החליטו לעשות ממנו קרבן. אנחנו לא נרגעים, אנחנו נאבקים"

אביו של העצור האחרון בשב"כ: ננצח את הרשע הזה
  ישיבת רחלים. צילום: Ofer Meir/Flash90

פרשת הנערים מרחלים. לאחר 12 יום שעדיין לא ראה את בנו העצור בשב"כ, מתייחס אביו של הנער מחוץ לבית המשפט השלום בראשון לציון היום (חמישי) להארכת מעצרו של בנו לאחר ששאר הקטינים שוחררו: "אנחנו נאבקים, אנחנו חזקים".

אביו של העצור האחרון מישיבת "פרי הארץ" מרחלים מספר על התחושות היום: "ברוך השם ארבעה ילדים שוחררו הבייתה, ואנחנו מאוד שמחים בשבילם. רק הבן שלנו – החליטו לעשות ממנו קרבן".

לדבריו, השב"כ עדיין מתעקשים להמשיך בחקירות ולא מצליחים לכן "מנסים להמציא עליו המצאות והשאירו אותו במעצר עוד 6 ימים".

גם לאחר שחרור ארבעת הנערים האחרים, אומר אביו של הנער: "אנחנו כמובן נערער על זה. אנחנו לא נרגעים, אנחנו נאבקים, אנחנו חזקים. בעזרת השם ננצח את הרשע הזה".

השב"כ: גורמים בעלי אינטרסים שיבשו את החקירה

מוקדם יותר היום, עורכי דינם של הקטינים מתחו ביקורת על התנהלות השב"כ, הפרת צו איסור פרסום בפרשה ודורשים שתוקם ועדת חקירה אל מול ההתנהלות של השב"כ מול 'נוער הגבעות'.

השב"כ הגיב על הסערה התקשורתית והאשים גורמים בעלי אינטרסים שניהלו מאמץ יזום ומתמשך שנועדו לשבש את מהלכי החקירה,  ומוסיפים בתגובה:  לא רק זאת, אלא אותם גורמים בעלי אינטרס הפיצו מידע כוזב ביחס להתנהלות החקירה "תוך הכפשת שירות הביטחון הכללי ועובדיו".

השב"כ מוסיף כי למרות הסערה התקשורתית סביב המקרה הוא "לא יירתע וימשיך לפעול בנחישות כנגד כל גורם המעורב בפעילות טרור אשר היא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נוער הגבעות
ברכה | 10-01-2019 15:24
מי שמגדל בבית מחבלים יהודים שלא יתפלא של נותנים לו פרס נובל . חינוך בא מהבית . מה שהתינוק יונק בבית משלימיםאת השנאה והפנטיות בישיבה . אני לא מצביעה שמאל אבל באמת די עם הימין המשחי הפנטי .טוב לא עושה לנו וכם לא לעצמם
נערים ששותקים בחקירות זה רשעות וחוצפה
אבי | 10-01-2019 18:54
איפה הרב דרוקמן למה הוא לא יוצא נגד הנערים האלימים
את אשה שטופת שנאה
לברכה | 10-01-2019 16:06
מה שהאכילו אותך שנים בתקשורת. את מקיאה כעת. הרבה נערי גבעות תורמים יותר ממך לחברה. הטלת ארס לא תביא אותך למקום טוב
2
אותו אבא
המשגיח הרוחני | 10-01-2019 17:20
צריך לעשות חשבון נפש עמוק אם חו הדברים נכונים רמת חילול ה' שנגרם פה גם אם זה לא נכון וחו אם זה נכון איזה שם יצא בציבור הכללי על בני הישיבות המסולאים מפז שלנו
3
בע"ה ייצא בקרוב מאוד בריא ושלם ממאורת
יעל | 10-01-2019 17:26
הנחשים הארסיים ששמה שבכ
4
עדיף לך לעשות תשובה!
בהצלחה | 11-01-2019 9:55
מי ששולח את בניו להתחנך אצל קיצונים הזויים לוקח סיכון. הבעייה היא לא בשככ, הבעייה היא במי שמשלים עם רצח של ערבייה, אם ל9 ילדים.