מירושלים לליכוד: אלעד מלכא יתמודד בפריימריז - סרוגים

מירושלים לליכוד: אלעד מלכא יתמודד בפריימריז

מספר 3 ברשימת "התעוררות" בירושלים הכריז על פרישתו מהסיעה והתמודדות בפריימריז במפלגת הליכוד. "היום אני מבקש את אמון חברי הליכוד לרשימת המפלגה לכנסת", כתב בהודעתו

author-image
מירושלים לליכוד: אלעד מלכא יתמודד בפריימריז
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

אלעד מלכא מסיעת "התעוררות" הכריז על התמודדותו בפריימריז במפלגת הליכוד. "היום אני מבקש את אמון חברי הליכוד לרשימת המפלגה לכנסת", כתב בהודעתו.

מלכא, מספר 3 בסיעה, יתמודד בפריימריז בליכוד על משבצת הצעירים.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב מלכא, "אני מבקש, לקבל את אמונכם להפוך את הרעיונות הללו למציאות ממשית". ברשימת פעולות הוסיף מלכא כי הוא "מתכוון לפעול למען לקיחת אחריות במלוא מובן המילה על מזרח ירושלים, להחזיר את הכנסת, המייצגת את הריבון, למקומה בקודקוד העליון של משולש הרשויות, לקדם סדר יום כלכלי שישחרר אותנו מרגולציה מיותרת ויאפשר לכלכלה הישראלית לשגשג ולצמוח, לרווחת כולם ולפעול למען ירושלים, בה צמחתי ולמדתי מהי עשיה ציבורית".

הסרוגים הדתיים שמתמודדים בבחירות

לתושבי ירושלים פנה: "אני סמוך ובטוח שאם אבחר אוכל לשרת גם אתכם. בהתעוררות יש כוחות נפלאים שימשיכו את המנגינה הזו", סימן את פרישתו מהסיעה בה הוא חבר ב- 7 השנים האחרונות.

ביום ראשון הקרוב צפוי מרכז הליכוד לאשר את הצעת ועדת החוקה ולהבטיח ייצוג לצעירים במקום ה 32 ברשימת הליכוד לכנסת. מולו מלכא מתחרים צופיה נהון, נועם סלע ומאי גולן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו