קצין וארבעה לוחמים נעצרו בחשד שהיכו פלסטינים - סרוגים

קצין וארבעה לוחמים נעצרו בחשד שהיכו פלסטינים

המשטרה הצבאית עצרה חמישה חיילים מגדוד נצח יהודה, ביניהם קצין וארבעה לוחמים, החשודים בכך שהיכו שני פלסטינים שנעצרו ברמאללה. החיילים יובאו היום לבית הדין הצבאי לדיון בהארכת מעצרם

author-image
קצין וארבעה לוחמים נעצרו בחשד שהיכו פלסטינים
  למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90)

המשטרה הצבאית החוקרת עצרה אמש (רביעי) לחקירה חמישה חיילים-  הכוללים קצין המשמש כמפקד מחלקה וארבעה לוחמים- בחשד שהיכו שני פלסטינים בשעה שהוחזקו כעצורים ע"י הכוחות. הקצין והחיילים העצורים צפויים להיות מובאים בהמשך היום לבית הדין הצבאי של פיקוד מרכז ביפו, שם ייערך דיון בהארכת מעצרם.

במצ"ח ציינו כי הקצין והלוחמים השתייכו לגדוד נצח יהודה של חטיבת כפיר. על פי החשד במצ"ח, הפלסטינים נעצרו באזור רמאללה במהלך מעצר של סייענים מפיגוע הירי בגבעת אסף, כשלאחר מכן החיילים "סגרו חשבון" והיכו את הפלסטינים בעוצמה רבה עד שלא היו כשירים לחקירה ונזקקו לטיפול רפואי.

המשטרה גם בוחנת האם החיילים הם חבריהם של שני החיילים שנרצחו בפיגוע , כשלטענתם ייתכן ומדובר ב"נקמה" לאחר שהפלסטינים נחשדו בסיוע לכוחות החמאס ביהודה ושומרון שביצעו את הירי.

כזכור, לפני כחודש ארגון "בצלם" פרסם תיעוד מהמעצר שבמהלכו תועד לטענתם פלסטיני שנורה למוות. התיעוד צולם במצלמות אבטחה במוקדים שונים ברחוב, כשלפניו נראים כוחות של צה"ל המחפשים את האחראים לפיגוע בטול כרם. בעקבות הפרסום צה"ל פתח בחקירת האירוע, כשבשבוע שעבר הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף שרון אפק, החליט להעביר את החקירה למצ"ח במטרה לבדוק את נסיבות מקרה הירי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יותר ויותר
התמים | 10-01-2019 10:07
מסתבר שגדוד נצח יהודה הוא גדוד בעייתי. לוחמיו נכשלו ברגעי האמת מול מחבלים שתקפו אותם אבל הם גיבורים בהפגנות מול חיילי צהל או מול עצורים כפותים. צריך לעשות שם סדר של ממש.
"לתמים"
מחייל בנצח | 11-01-2019 16:23
אתה גיבור יותר גדול מאחורי מקלדת...
2
צל"ש ללוחמים
שמעון | 10-01-2019 13:17
צלש
3
משתפים
לוחם אמיתי | 10-01-2019 15:23
בצבא יש אנשים משרטים וגם משרטים את הערבים כיב יכול זכיות האדם זה השמאול אסור לו לשרט בצבא הערבים ממשיכים לירצוח יהודים לשמאול בצבא נותנים לרוצחים זכיות של אדם נורמלי כמו במישפט עזריה בת מישפט היאישים את עזריה במדינה עחרת עזריה הייה מקבל אחת כבוד
4
מצב כואב.
יפה יוסף | 10-01-2019 15:47
5
העיקר שיש לנו רמטכל גיבור
אמנון | 12-01-2019 21:04
ואחכ תשאלו למה המוטיבציה להתגייס ירדה ב40%תשאלו את אייזנבלוף