נתניהו ביקש מהמבקר תרומות לייצוגו המשפטי - סרוגים

נתניהו ביקש מהמבקר תרומות לייצוגו המשפטי

ראש הממש להגיש בקשה מחודשת לוועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה, בדרישה לאפשר לו לקבל תרומות מקרוביו לצורך ייצוגו המשפטי. הוועדה דחתה את בקשתו הקודמת, אך על פי ההערכות תקבל את הבקשה החדשה והמפורטת יותר

נתניהו ביקש מהמבקר תרומות לייצוגו המשפטי
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש בקשה מחודשת לוועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה, בדרישה לאפשר לו לקבל תרומות מקרוביו לצורך ייצוגו המשפטי- כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 2.

על פי הדיווח, הבקשה המפורטת מתייחסת לתרומות מבן הדוד שלו וחבר קרוב שלו בשווי של שני מיליון דולר, שבהם נתניהו ישתמש לצורך מימון ההגנה המשפטית שלו. על פי ההערכות, הבקשה צפויה להתקבל הפעם, מכיוון שמדובר בבקשה מנומקת שמסבירה מי הולך להעביר את התרומות ובאילו סכומים מדובר.

כזכור, לפני כחודש נתניהו הגיש לוועדת ההיתרים בקשה דומה לקבלת מימון להגנתו המשפטית ממקורביו, אנשי העסקים בן דודו נתן מילקובסקי וספנסר פרטרידג'- שנדחתה על ידי הוועדה. בהסבר הוועדה התייחסה לבקשת ראש הממשלה למימון הגנתו המשפטית בתיק 1000, וקבעה כי מימון הוצאות המשפט הנובעות מחקירה פלילית, הכוללת חשש למעשים פליליים בקשר עם בעלי הון שונים – לא ראוי שייעשה בידי בעלי הון.

פרקליטיו של ראש הממשלה נתניהו הבהירו בתגובה כי לאור שילוב הנסיבות של פטירתו של עו״ד יעקב וינרוט ז״ל והאירועים הביטחוניים שראש הממשלה ניהל בעת האחרונה, לא עלה בידו לענות לשאלות הוועדה במועד שהיא קבעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
להיות קומיקאי יש לו זמן
נדב | 08-01-2019 21:43
ניהול זמן מעניין.
2
בושה וחרפה - אין לו שום בושה לבקש כסף
חיים | 08-01-2019 23:11
כמה כסף שיש לו גם בחול ןאינו מתבייש לבקש אשור תרומה . פויה .
3
איזה חברים
התמים | 09-01-2019 13:30
וואללה, למישהו מהקוראים יש חברים שתורמים להם מיליונים סתם כך ללא תמורה ? ומה מהות החברות - היו יחד בגן הילדים ? אכלו מאותו המסטינג בצבא ? הרי ברור שזו שחיתות מהמדרגה הראשונה. נתניהו פשוט צוחק עלינו ויורק לנו בפנים. חברים עאלק....
4
עליהום אכזרי על ראש ממשלת ישראל. צאו הפגינו.
חנה | 24-02-2019 13:40
ה' ישלם לכל האכזריים והרשעים.
ישלם לך
סרוג | 07-06-2019 15:45
וכמה שיותר